تاریخ انتشار: 1400/07/24 01:08
کد خبر: 31937

تست کرونای ستاره کره‌ای تاتنهام مثبت شد

تست کرونای سون هیونگ مین ستاره تاتنهام پس از خروج از ایران و بازگشت به انگلیس، مثبت شد.
 تست کرونای ستاره کره‌ای تاتنهام مثبت شد

به نظر می رسد فیفا دی اخیر به هیچ وجه برای تاتنهام و نونو اسپریتو خوش یمن نبوده است. پس از بازگشت ستاره های این تیم از بازی های ملی، حالا مشخص شده است که دو بازیکن تاتنهام به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

در نشست خبری امروز نونو اسپریتو بود که این مربی اعلام کرد با مشکلات بزرگی روبرو شده است. با اینکه باشگاه تاتنهام تاکنون هیچ خبری را به صورت رسمی اعلام نکرده، اما رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که تست کرونای 2 بازیکن این تیم مثبت اعلام شده که یکی از آنها سون هیونگ مین است.

بازیکنان تاتنهام روز پنج شنبه در کنار یکدیگر تمرینات خود را برگزار کردند تا برای دیدار روز یکشنبه برابر نیوکاسل آماده شوند و در پایان تمرین نیز از آنها تست کووید 19 به عمل آمد که طبق ادعای رسانه ها، تست 2 بازیکن این تیم مثبت شده که یکی از آنها سون هیونگ مین و دومی برایان گیل بازیکن اسپانیایی است.

این مسئله باعث شده است تا برنامه های تاتنهام برای دیدار با نیوکاسل به هم بریزد. حالا باید هر دوی سون و گیل به مدت 10 روز راهی قرنطینه شوند و بدین ترتیب علاوه بر دیدار یکشنبه برابر نیوکاسل، مسابقه مقابل ویتس آرنهم در لیگ کنفرانس و جدال با وستهام از هفته نهم لیگ جزیره را از دست می دهند.

نکته نگران کننده این است که سون هیونگ مین در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی، 90 دقیقه مقابل ایران بازی کرد و در پایان این مسابقه نیز به مدت چند دقیقه با علیرضا جهانبخش به صحبت پرداخت. اکنون به نظر می رسد که بازیکن ایرانی فاینورد نیز باید تست های مربوطه را انجام دهد تا از وضعیت سلامت خود مطمئن شود.

علاوه بر جهانبخش، این مسئله ممکن است سلامتی سایر بازیکنان تیم ملی ایران را نیز تهدید کند چرا که این ستاره کره ای به طور کامل در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqpzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین همکاری تاریخ لیگ برتر