تاریخ انتشار: 1400/07/24 01:16
کد خبر: 31935

اولین تمرین شجاع در کنار خامس رودریگز (عکس)

ملی پوش ایرانی الریان اولین تمرین خود را در کنار هم باشگاهی جدیدش انجام داد.
 اولین تمرین شجاع در کنار خامس رودریگز (عکس)

خامس رودریگز پس از یک دهه حضور در سطح اول فوتبال اروپا در انتقالی غیرمنتظره و عجیب، الریان قطر را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد تا با شجاع خلیل زاده هم تیمی شود.

 ستاره کلمبیایی الریان که بخاطر مصدومیت اخیرش در رقابت‌های ملی غایب بود پنج‌شنبه (  مهر) نخستین جلسه تمرینی خود را با الریان انجام داد؛ شجاع خلیل زاده در همین شب در ترکیب تیم ملی ایران در مسابقه با امارات حضور داشت و با یک اخراج و سپس برگشت به زمین به کمک VAR شب عجیبی را پشت سر گذاشت؛ شبی که البته با پیروزی ایران طعم شیرینی به خود گرفت.

شجاع خلیل زاده بعد از انجام بازی هفته چهارم مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی، اردوی تیم ملی را به مقصد قطر ترک کرد تا به جمع هم باشگاهی هایش ملحق شود. ملی پوش ایرانی تیم الریان امشب اولین جلسه تمرینی خود را پس از بازگشت از تهران انجام داد.

به این ترتیب اولین تمرین شجاع خلیل زاده در کنار هم باشگاهی جدید خود که حضورش یکی از خبرهای داغ نقل و انتقالات فوتبال آسیا بود امشب انجام شد. با توجه به حضور خلیل زاده در ترکیب اصلی الریان طی این چند وقت اخیر باید منتظر بازی های این دو در کنار هم در مسابقات لیگ ستارگان قطر در آینده ای نزدیک باشیم.

شجاع خلیل زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koxkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی الاهلی در غیاب کنعانی و شجاع