تاریخ انتشار: 1400/07/26 11:43
کد خبر: 31808

مهاجم رئال: فاصله زیادی با توپ طلا ندارم

کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، معتقد است که شانس خوبی برای کسب جایزه توپ طلا دارد.
مهاجم رئال: فاصله زیادی با توپ طلا ندارم

رویای بنزما کسب توپ طلا بوده و آمار درخشانی که در ماه‌های اخیر از خود برجای گذاشته او را به سمت این رویا سوق می‌دهند.

او در سال جاری موفق شده برای رئال مادرید 10 گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل نیز ارسال کند. این بازیکن همچنین با تیم ملی فرانسه به قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا رسید و گلی که برابر اسپانیا به ثمر رساند به عنوان بهترین گل این رقابت‌ها انتخاب شد.

افراد بسیاری در حال حاضر از انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن دنیا و اهدای توپ طلا حمایت می‌کنند که کاناوارو، دشان و رونالدو نازاریو جز آنها هستند اما حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن هم شانس زیادی برای خودش قائل است.

او در گفتگویی با کانال پلاس فرانسه که نسخه کاملش روز سه‌شنبه منتشر خواهد شد اظهار داشت:« در حال حاضر فاصله زیادی با توپ طلا ندارم. این یکی از رویایی‌هایی است که از زمان کودکی داشتم. البته که این رویای من است. اسطوره‌های من شامل رونالدو نازاریو و زین الدین زیدان به رئال مادرید آمدند و برنده توپ طلا شدند. من همیشه به این اتفاق فکر می‌کنم.»

جدی‌ترین رقبای او در مسیر کسب توپ طلای امسال لواندوفسکی، مسی، کریستیانو رونالدو و جورجینیو هستند که همگی عملکرد خوبی را در یک سال گذشته به نمایش گذاشته‌اند. اما کریم بنزما نیز دستکمی از آنها نداشته است. این بازیکن نقش مهمی در رئال مادرید برعهده دارد و پس از بازگشت به تیم ملی فرانسه نیز به یکی از بازیکنان کلیدی دیدیه دشان تبدیل شده است.

دریافت این جایزه کار آسانی نیست اما هدف او این است که از تلاش برای رسیدن به آن کوتاه نیاید تا اتفاقی که برای آنتوان گریزمان و فرانک ریبری، دو هموطنش که در آستانه دریافت این جایزه قرار نداشتند، رخ داد برای او نیز تکرار نشود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egw7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنزما با رئال مادرید تمدید کرد