تاریخ انتشار: 1400/08/01 22:04
کد خبر: 31494

توخل: از نمایش و تلاش بازیکنان چلسی خوشحالم/ ماونت آزادانه‌تر از گذشته بازی می‌کند

سرمربی چلسی رضایت فراوان خود را نسبت به عملکرد فوق‌العاده شاگردانش مقابل نوریچ نشان داد.
 توخل: از نمایش و تلاش بازیکنان چلسی خوشحالم/ ماونت آزادانه‌تر از گذشته بازی می‌کند

توماس توخل پس از نمایش فوق‌العاده چلسی و برتری 7 بر صفر آبی‌های لندن مقابل نوریچ اظهار داشت: اگر می‌توانیم رقیب را از دقیقه نخست پرس کنیم، دلیلی ندارد این کار را نیمه دوم انجام دهیم. زمانی که پیراهن این تیم را می‌پوشیم، می‌خواهیم از همان ابتدا بهترین بازی را ارائه کنیم. از عملکرد تیم، استحکام بازیکنان و تلاشی که داشتیم، بسیار خوشحالم.

وی با بیان اینکه چلسی برای چهارمین بازی متوالی به‌عنوان یک مدعی در زمین ظاهر شد، تصریح کرد: من رویکرد تیم را در این دیدارها دوست دارم و این رویکرد، مطابق با استانداردهای ماست. به نظرم شایسته این پیروزی‌ها بودیم و اینکه پیش از مسابقه به‌عنوان تیمی در اذهان هستیم که شانس پیروزی بیشتری دارد، تمرکزمان را به هم نمی‌ریزد. باید این راه را برویم و در این شرایط، هر چیزی برای چلسی ممکن است.

سرمربی چلسی با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: شاید ما روحیه بهتری پیدا کردیم تا حملات بیشتری کنیم، بیشتر در محوطه جریمه صاحب توپ شویم و بازیکنان بیشتری در محوطه جریمه حاضر شوند. ما چهار بازی متوالی است که همانند یک مدعی هستیم و نمی‌خواهم جوگیر شوم. چلسی توانایی زدن چهار تا هفت گل را دارد و باید برای دیدارهایی آماده شویم که نزدیک‌تر از این هستند.

توخل درخصوص درخشش کالوم هادسون‌اودوی و میسون ماونت گفت: کالوم عملکرد خوبی داشت و هنوز برای پیشرفت فضا دارد. وینگرهای ما در محوطه جریمه حاضر شدند و آزادی لازم را برای حمله داشتیم. این هت‌تریک برای میسون اتفاقی بزرگ بود و او به این موضوع افتخار می‌کند. احساس می‌کنم ماونت درخشان‌تر و با آزادی بیشتری بازی می‌کند و او برای رسیدن به اهداف خود جدی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjara

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توخل: سیتی را آزار ندادیم، سزاوار باخت بودیم
در سطح خودمان ظاهر نشدیم