تاریخ انتشار: 1400/08/07 19:01
کد خبر: 31184

سولسشر: باید از خونسردی تایسون فیوری یاد بگیریم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، شکست این تیم برابر لیورپول را با شکست تایسون فیوری برابر دئونتی وایلدر مقایسه کرد.
 سولسشر: باید از خونسردی تایسون فیوری یاد بگیریم

سولسشر پس از شکست 0-5 برابر لیورپول در روز یکشنبه تحت فشار شدیدی قرار گرفت و این در حالی بود که یونایتد تنها در نیمه اول با چهار گل از حریف عقب افتاده بود.

شیاطین سرخ روز شنبه به لندن می‌روند تا در برابر تاتنهام قرار بگیرند و سولسشر معتقد است که بازیکنانش باید خونسردی تایسون فیوری زمانی که تحت فشار شدیدترین انتقادات قرارداد داشت را از خود نشان دهند.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:« این عملکرد قابل قبول نبود. من عادت به مثال زدن دارم، این بازی طوری بود که انگار ما بوکسوری مشت خورده بودیم که در دقیقه اول از راند اول ناک اوت شده است. ما فضای زیادی به آنها دادیم  و در برابر تیمی خوب بسیار آشفته ظاهر شدیم، به تایسون فیوری وقتی ناک داون می‌شود نگاه کنید. این که او در هنگام ناک داون شدن تا این حد خونسرد می‌ماند بسیار قابل توجه است، شاید ما خیلی زود عصبانی شده و در پی جبران رفتیم.»

سولسش ادامه داد:« بازیکنان کاملا حرفه‌ای هستند، آنها انسان‌های خوبی هستند که تمام تلاش‌شان را برای تیم به کار می‌گیرند. جو تیم خوب است و ما احترام بسیاری برای هم قائل هستیم. وقتی مورد انتقاد قرار می‌گیرید، باید با همراهی و اعتماد به نفس از این پروسه عبور کنید. باید در کنار هم بمانید و این کاری است که ما انجام داده‌ایم.»

این سرمربی نروژی اضافه کرد:« البته که هفته دشواری را سپری کردیم. ما باید با نتیجه و عملکردی که برابر لیورپول داشتیم کنار می‌آمدیم و باید می‌فهمیدیم که به اندازه کافی خوب نبودیم. ما باید با این شرایط کنار بیاییم و به همین دلیل است که در این بازی هستیم. باید به فکر بازی بعدی بود. باید به این نکته اشاره کنم که هفته خوبی را در تمرینات سپری کردیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا این هفته صحبتی با سر الکس فرگوسن داشته یا خیر نیز گفت:« بله، ما یک روز تبلیغاتی داشتیم و سر الکس برای انجام کاری آمد. من برای لحظاتی کوتاه با او دیدار و صحبت کردم چون او با کریستیانو رونالدو آنجا بود. من به عنوان بازیکن و سرمربی دوران سختی را در این باشگاه سپری کردم. از زمان حضورم روی نیمکت دو یا سه بحران را پشت سر گذاشتم اما همیشه از پس آنها برآمدم و توانستم بار دیگر شرایط خوب را به تیم برگردانم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwzy8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی سولسشر از مصدومیت بدموقع ستاره فرانسه