تاریخ انتشار: 1400/08/08 00:50
کد خبر: 31169

صیادمنش: دوست دارم روزی به استقلال برگردم

ستاره ایرانی تیم زوریا اعلام کرد که دوست دارد روزی دوباره برای استقلال بازی کند.
 صیادمنش: دوست دارم روزی به استقلال برگردم

اللهیار صیادمنش، بازیکن سابق استقلال که این روزها در تیم زوریا اوکراین عملکرد درخشانی داشته در گفت و گوی تلفنی با شبکه ورزش در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به بازی در استقلال، طرفدار این تیم هستی گفت: قبل هم گفته ام که طرفدار هیچ کدام از تیم های استقلال و پرسپولیس نبودم ولی وقتی از هر دو تیم پیشنهاد داشتم، خودم خواستم به استقلال بروم. واقعا از وقتی رفتم به این تیم یک استقلالی سرسخت هستم.

وی در خصوص اینکه آیا دوباره در استقلال بازی خواهد کر یا خیر تاکید کرد: فعلا هدف هایی در سطح اول فوتبال دنیا دارم که انشالله وقتی به آنها رسیدم خیلی دوست دارم که بعدش برای استقلال بهتر و بیشتر بازی کنم.

بازیکن ایرانی زوریا که با اصرار مجری برنامه در خصوص این سوال مواجه شد که آیا امکان حضورش در پرسپولیس هست گفت: با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلم، ولی خب استقلال تیمی بود که من توانستم خودم را در آن پیدا کنم و یک سطح بالاتر بروم.

صیادمنش در پاسخ به این سوال که سطح آرزوهایت بعد از لیگ اوکراین کجاست و دوست داری کجا بازی کنی گفت: دوست دارم که در بهترین لیگ های دنیا بازی کنم. دو ماه خیلی مهم پیش رو دارم که خیلی می تواند برای آینده و ترانسفرم بعدی ام مهم باشد. دوست دارم تمرکزم را روی این کار بگذارم.

او در مورد اینکه تیم خاص اروپایی مدنظرش هست که بخواهد در آن بازی کند اظهار کرد: نه خب در اروپا نمی توانم بگویم طرفدار تیم خاصی هستم ولی هر تیمی که در اروپا به پیشرفتم کمک کند و در آن لحظه با توجه به شرایط ترانسفرم خوب باشد را انتخاب می کنم. طرفدار تیم خاصی نیستم و سعی می کنم که از فوتبال لذت ببرم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo9ow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دعوای زوریا و فنرباغچه بر سر صیادمنش

فرار ۴۰ متری صیادمنش برای گلزنی
خودنمایی اللهیار در ثانیه‌ی آخر؛