تاریخ انتشار: 1400/08/09 11:06
کد خبر: 31097

پیولی:مربی بزرگی است؛هر جا بوده موفق بوده!

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان رویارویی با رم در پایتخت ایتالیا را دشوار توصیف کرده است.
پیولی:مربی بزرگی است؛هر جا بوده موفق بوده!

رم در این فصل تنها تیمی بوده که ناپولی صدرنشین را متوقف کرده و حالا امشب میلان در استادیوم المپیکو مهمان شاگردان ژوزه مورینیو خواهد بود. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان به تمجید از سرمربی پرتغالی حریف پرداخته و مدعی شد مورینیو تا امروز در هر تیمی که کار کرده به موفقیت دست یپدا کرده است.

استفانو پیولی گفت: "رم یکی از معدود تیم‌هایی است که تا به حال در خانه شکست نخورده و تنها تیمی است که ناپولی را تا این مرحله از فصل متوقف کرده است. یک مسابقه بزرگ در شرایطی سخت در انتظار میلان است، اما ما آماده‌ایم. باید سعی کنیم در پیاده کردن سبک بازی خود دقیق بوده و در انتخاب‌های خود خونسرد باشیم.

هر مسابقه برای تیم مانند یک آزمون است و بازی کردن مقابل رم نیز قطعا دشوار خواهد بود. باید هر هفته به گونه‌ای بازی کنیم که گویی انگار این آخرین بازی است و سعی کنیم پیروز شویم. ممکن نیست که ما همیشه در بهترین حالت خود باشیم و ما داریم که سعی می‌کنند ما را متوقف کنند.

مهم این است ایده داشته و با ثبات و پشتکار به دنبال پیاده کردن افکار خود باشیم. همیشه هدف ما گلزنی بیشتر از حریف است، اما مهم است که سعی کنیم دروازه خود را بسته نگه داریم و این اتفاق مقابل تورینو رخ داد. شرایط زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو در حال بهبود است و یکی از آنها در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

اولین تقابل با ژوزه مورینیو؟ او مربی بزرگی بوده که همه جا به موفقیت رسیده است. اما این دیدار بازی مورینیو در مقابل پیولی نخواهد بود و بازی رم برابر میلان است. رم بازیکنان زیادی را نسبت به گذشته تغییر نداده، اما این فصل و با مورینیو، این تیم بسیار متفاوت بازی می کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bjp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیولی: ما برای پیروزی به اینجا آمدیم