تاریخ انتشار: 1400/08/11 10:34
کد خبر: 30963

توافق کونته با تاتنهام؛ بازگشت مربی ایتالیایی به لندن

آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر، با مدیران باشگاه تاتنهام به توافق رسیده و تنها امضای قرارداد برای حضور او روی نیمکت این تیم باقی مانده است.
 توافق کونته با تاتنهام؛ بازگشت مربی ایتالیایی به لندن

باشگاه تاتنهام روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیم گرفته پس از گذشته 10 بازی از رقابت‌های لیگ برتر به همکاری با نونو اسپیریتو سانتو پایان دهد.

شایعاتی درباره اخراج این مربی از چند روز قبل به گوش می‌رسید و گمانه‌زنی‌هایی نیز درباره جانشینان احتمالی او صورت گرفته بود اما از این بین آنتونیو کونته به صورت جدی با این باشگاه لندنی وارد مذاکره شد.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا، اعلام کرده که کونته به لندن پرواز کرده و آماده است تا صبح امروز قراردادی را با باشگاه تاتنهام به امضا برساند که تا ژوئن 2023 او را روی نیمکت این تیم حفظ خواهد کرد.

این در حالی است که تاتنهام پیش از این در طول تابستان نیز پیشنهادی را به این مربی ایتالیایی ارائه کرده بود اما او حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده بود اما حالا دنیل لوی، رییس باشگاه، به همراه فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی ایتالیایی تاتنهام، موفق شدند که کونته را برای حضور روی نیمکت این تیم متقاعد کنند.

کونته پیش از این سابقه حضور در لندن و مربیگری در این شهر را دارد، چرا که در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 هدایت چلسی را برعهده داشت و دوران موفقیت‌آمیزی را نیز در این تیم سپری کرد.

این مربی 52 ساله فصل گذشته موفق شد سلطه یوونتوس بر رقابت‌های لیگ ایتالیا را شکسته و با اینتر فاتح اسکودتو شود. او همچنین در اولین فصل حضورش در استمفوردبریج توانست جام قهرمانی لیگ برتر را برای آنها به ارمغان بیاورد و در دومین سال نیز در جام حذفی انگلیس به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oz7pq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 روملو لوکاکو و ستایش ویژه از کونته