تاریخ انتشار: 1400/08/12 00:02
هرنان کرسپو:
کد خبر: 30920

زلاتان یک پدیده است!

هرنان کرسپو، ستاره سابق میلان، تمجید ویژه ای از زلاتان ابراهیموویچ انجام داده است.
زلاتان یک پدیده است!

در ابتدای ماه اکتبر زلاتان ابراهیموویچ 40 ساله شد. با این حال ستاره سوئدی در این سن و سال نیز تفاوت ها را رقم می زند. او در بازی یکشنبه شب میلان برابر لاتزیو یک بار دیگر توانایی های فوق العاده خود را به اثبات رساند و با یک ضربه آزاد دروازه حریف را باز کرد؛ موضوعی که باعث شد چهارصدمین گل او در لیگ های داخلی و صد و پنجاهمین گلش در سری‌آ به ثبت برسد.

در همین راستا هرنان کرسپو، ستاره سابق اینتر و میلان، تمجید ویژه‌ای از زلاتان انجام داده است. او گفت: "زلاتان ابراهیموویچ یک پدیده مطلق است. این که می‌تواند چنین کاری را در 40 سالگی و در سری‌آ که یکی از سخت ترین مسابقات جهان است انجام دهد، امری باورنکردنی محسوب می شود.

در هر مسابقه، حتی زمانی که او درخشان نیست، همیشه ثابت می کند که در سطح بالاتری از هم تیمی هایش و حریفان قرار دارد، او در سطح متفاوتی است."

کرسپو در ادامه تعریف و تمجید های خود از ستاره سوئدی گفت: "زمانی که در اینتر با هم بازی می کردیم، او قبلاً قهرمان شده بود. با این حال او بلوغ و توانایی رهبری که اکنون در میلان به نمایش می گذارد را در آن زمان نداشت. اکنون، او یک فانوس دریایی واقعی است، هم تیمی‌هایش فقط باید او را دنبال کنند تا به رشد خود ادامه دهند و به پیروزی برسند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzlrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتان قرارداد جدیدی با میلان امضا می‌کند