تاریخ انتشار: 1400/08/13 23:41
کد خبر: 30808

تمدید قرارداد طولانی‌مدت مدافع جوان چلسی

تروو چالوبا، مدافع جوان چلسی، قراردادش را تا سال 2026 با این تیم تمدید کرد.
 تمدید قرارداد طولانی‌مدت مدافع جوان چلسی

چالوبا پس از نمایش درخشان در پیش فصل موفق شد جایی در برنامه‌های توماس توخل پیدا کند و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نیز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

این مدافع میانی 10 بازی تحت هدایت توخل در تمامی رقابت‌ها انجام داده و به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاری آینده‌داری در استمفوردبریج باشد.

او محصول آکادمی این باشگاه است و از سن هشت سالگی با پیراهن چلسی به میدان رفته و گفته می‌شود که هرگز تصور چنین پیشرفتی را نداشته و از این که به تیم اول راه پیدا کرده بسیار خوشحال است. تقریبا 14 سال طول کشید تا این بازیکن بتواند به تیم اول برسد و در طول این مدت به صورت قرضی در ایپسویچ، هادرسفیلد و لورینت توپ زد.

چالوبا پس از امضای قرارداد جدیدش با چلسی به سایت رسمی باشگاه گفت:« این اتفاق واقعا باورنکردنی است. امضای قرارداد جدید طولانی‌مدت با باشگاه دوران بچگی رویای من بود و امیدوارم این رویا ادامه داشته باشد. این آغازی باورنکردنی برای فصل جدید است و چیزی است که هرگز انتظارش را نداشتم اما نشان می‌دهد که تلاش‌های سختم و قبول انتقال‌های قرضی جواب داده است.»

او در ادامه اضافه کرد:« من سعی کردم سرمربی تیم را در تمرینات پیش فصل تحت تاثیر قرار دهم و سپس این روند را در بازی‌ها هم ادامه دادم، بنابراین همه چیز خوب پیش رفت و کلید ادامه این شرایط و بازی در بالاترین سطح بدون شک حفظ ثبات است.»

چالوبا موفق شد در ماه آگوست در دیدار برابر کریستال پالاس گلزنی کند و در شادی پس از گل شروع به گریه کرد.

مارینا گرانوفسکایا، مدیر چلسی، مدعی شد که تصمیم این باشگاه برای تمدید قرارداد با این بازیکن در نتیجه عملکرد درخشان و حرفه‌ای‌گری او گرفته شده است. گرانوفسکایا اضافه کرد:« تماشای حضور تروو در تیم اول در کناری بسیاری دیگر از محصولات آکادمی چیزی است که این باشگاه به آن افتخار می‌کند. وقتی او در اولین بازی فصل گلزنی کرد، لحظه‌ای احساسی برای همه کسانی رقم خورد که از ابتدای پیشرفت او تا اینجا همراهش بودند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg7e9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقبال چلسی از جذب مجدد ادن هازارد