تاریخ انتشار: 1400/08/20 01:00
کد خبر: 30466

جورجیو کیلینی: شک ندارم ایتالیا صعود خواهد کرد

جورجیو کیلینی، مدافع ایتالیا مدعی شد که مصدومیت او جدی تر از آن چیزی است که ابتدا تصور کرده است.
جورجیو کیلینی: شک ندارم ایتالیا صعود خواهد کرد

تیم ملی ایتالیا این هفته در شرایطی به مصاف سوئیس می رود که این دیدار تعیین کننده صدرنشین گروه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 است. اما علیرغم لیست مصدومان بلند بالای آتزوری شامل جورجو کیه لینی، چیرو ایموبیله، لورنزو پلگرینی و مارکو وراتی، کاپیتان ایتالیا تردیدی ندارد این تیم نمایش درخشانی در بازی پیش رو خواهد داشت.

جورجیو کیلینی به رای اسپورت گفت: "متاسفانه به دلیل مصدومیت نمی توانم در این دو دیدار تیم ملی ایتالیا را همراهی کنم، اما برای این بازی مهمی که پیش رو داریم در کنار هم تیمی هایم خواهم بود. من آرام و نسبت به آینده اطمینان دارم و این همان حس است که سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز به گروه منتقل می کند. من مطمئنم که به هدف خود یعنی صعود به جام جهانی خواهیم رسید.

من در اردوی تیم ملی ایتالیا حضور داشته و تصور می کردم مصدومیتم خیلی جدی نیست، اما در ادامه متوجه شدم که به چند روز دیگر برای استراحت نیاز دارم. اما همانطور که در گذشته نیز گفتم، ما تیم فوق العاده ای هستیم و راز این دوره سه ساله این است که حتی با تغییر بازیکنان و شخص نیز عملکرد تیم ثابت می ماند.

شک ندارم که ما عملکرد ذزخشانی در دیدار مقابل سوئیس از خود ارائه خواهیم داد و در این رابطه کاملا آرامش دارم. من در رم خواهم بود تا نزدیک به تیم باشم، اما قادر به حضور در ترکیب در مسابقه برابر سوئیس نخواهم بود. همه تیم‌های ملی در حال حاضر در شرایطی اضطراری هستند، زیرا برنامه بازی‌ها آنقدر شلوغ است که فرصتی برای ریکاروی وجود نداشته و سوئیس نیز غایبان زیادی در لیست دارد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb89w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از بستن بازوبند کاپیتانی خوشحالم
جورجینیو: