تاریخ انتشار: 1400/08/27 11:23
کد خبر: 30074

امباپه سال 2022 بازیکن رئال مادرید خواهد بود

فرناندو آلونسو، راننده اسپانیایی، معتقد است که کیلیان امباپه سال آینده بازیکنان رئال مادرید خواهد بود.
امباپه سال 2022 بازیکن رئال مادرید خواهد بود

یکی مهم ترین بحث های نقل و انتقالات تابستان اخیر به ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن یعنی کیلیان امباپه اختصاص داشت. این بازیکن همانطور که خودش هم چندی پیش تایید کرده بود درخواست جدایی خود را به سران PSG ارائه داده بود اما نهایتاً آنها با جدایی امباپه مخالفت کردند تا او یک فصل دیگر در پارک پرنس ماندگار شود.

کیلیان امباپه ماه‌های پایانی قرارداد خود با پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و شواهد حاکی از آن است که این بازیکن همچنان هیچ برنامه ای برای ماندن در این تیم ندارد. از طرفی مصاحبه روز گذشته رئیس باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز که تاکید کرد در تابستان شرایط برای جذب امباپه بهتر خواهد بود، گمانه زنی ها را در مورد انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو افزایش داده است.

در همین راستا فرناندو آلونسو، راننده مطرح اسپانیایی، که از طرفداران رئال مادرید محسوب می‌شود، پیش‌بینی کرده که کیلیان امباپه در سال 2022 راهی این تیم خواهد شد. او گفت: " او در زمان برگزاری جام جهانی یعنی سال 2022 بازیکن رئال مادرید خواهد بود."

آلونسو همچنین ابراز امیدواری کرد که اسپانیا در رقابت های جام جهانی قطر موفق شود. او گفت: "جام جهانی بسیار جالب خواهد بود. همچنین به خاطر این که در ماه دسامبر برگزار خواهد شد نه تابستان. امیدوارم که اسپانیا بتواند در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d5zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان داستان رئال و ام باپه