تاریخ انتشار: 1400/08/30 01:15
کد خبر: 29916

آلگری: فکر می‌کردم کمتر مالک توپ باشیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس مدعی شد تیمش در بسیاری از دقایقی عجول بازی می کند.
 آلگری: فکر می‌کردم کمتر مالک توپ باشیم

یوونتوس امشب در دیداری دشوار موفق به کسب پیروزی پیروزی 2-0 در ورزشگاه المپیکو با دو پنالتی لئوناردو بونوچی شده و اوضاع خود را در جدول بهبود بخشید. مکس آلگری، سرمربی بیانکونری در پایان این مسابقه به تمجید از نمایش تیمش پرداخته و ابراز امیدواری کرد در دیدارهای بعدی موقعیت های یوونتوس تبدیل به گل شود.

مکس آلگری گفت: "بازی خوبی ارائه دادیم، اما موقعیت‌های گلزنی زیادی را هدر دادیم. یوونتوس تیمی است که پتانسیل بالایی داشته و توانایی رسیدن به دروازه حریف را دارد، پس حتما خیلی عجول عمل می کنیم. این دیدار یووه مقابل لاتزیو بود، نه آلگری برابر مائوریتسیو ساری، اما فوتبال نیز یک استراتژی است. لحظاتی هستند که باید توپ را حفظ کنید، در دقایقی باید به دنبال ضدحمله باشید و لحظاتی نیز باید دفاع کنید.

پیش از شروع بازی فکر می‌کردم لاتزیو 70 الی 80 درصد مالکیت توپ را در اختیار خواهد داشت، اما ما خوب عمل کرده و 46 درصد مالکیت تپ را حفظ کردیم، بنابراین این یک پیشرفت برای یوونتوس بود. با گذشت زمان ما بهتر هم خواهیم شد و این مواردی است که شما فقط با گذشت زمان و کسب چند پیروزی می توانید یاد بگیرید.

من هرگز ندیده‌ام که تیم بزرگی با رضایت خاطر برنده شود. شما باید همیشه به حریفان احترام بگذارید و تلاش کنید. ما در این فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم، زیرا رویکرد همیشگی خود مقابل تیم های بزرگ را در تمام مسابقات به نمایش نگذاشتیم. تنها موقعیت‌هایی که به لاتزیو دادیم روی ضد حملات بود و به همین دلیل است که می‌گویم فرصت‌های ما باید تبدیل به گل شود، زیرا در غیر این صورت ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9bxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نگاهی به سه مدعی اصلی قهرمانی سری‌آ