تاریخ انتشار: 1400/09/01 12:04
کد خبر: 29850

رونی: در حال حاضر به هدایت یونایتد فکر نمی‌کنم

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، تصمیمی برای حضور روی نیمکت این تیم ندارد.
 رونی: در حال حاضر به هدایت یونایتد فکر نمی‌کنم

روز گذشته باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که پس از چندین نتایج ضعیف در نهایت به همکاری با اوله گونار سولسشر پایان داده است.

آنها حالا به دنبال مربی موقتی هستند که این تیم را تا پایان فصل هدایت کند تا در نهایت بتوانند جانشین دائمی این مربی نروژی را در پایان فصل معرفی کند.

مایکل کریک که یکی از اعضای کادر فنی سولسشر به حساب می‌آمد، به صورت موقت روی نیمکت یونایتد در چند بازی پیش رو قرار خواهد گرفت تا باشگاه با مربی جدیدی به توافق برسد.

اما به نظر نمی‌رسد رونی که در حال حاضر هدایت تیم دربی کانتی در چمپیونشیپ را برعهده دارد علاقه‌ای به حضور روی نیمکت یونایتد داشته باشد.

او پس از پیروزی 2-3 تیمش برابر بورنموث به اسکای اسپوت گفت:« اول از همه این که وقتی یک سرمربی کارش را از دست می‌دهد بسیار ناراحت‌کننده است، خصوصا اگر یکی از هم تیمی‌های سابق من باشد. من بسیار برای اوله ناراحتم. اما در حال حاضر در اختیار باشگاهم هستم مگر این که حرف دیگری زده شود. من سرمربی دربی کانتی هستم و برای گرفتن بهترین نتایج در زمین تلاش می‌کنم.»

رونی پس از آن به انتقاد از عملکرد بازیکنان یونایتد پرداخته و مدعی شد که آنها باید مسئولیت اخراج سولسشر را بپذیرند. این مربی انگلیسی اظهار داشت:« من از تماشای بازی دیروز بسیار ناامید شدم چون به عنوان یک سرمربی می‌توان ترکیب تیم را انتخاب کرده و روی ساختار چگونگی بازی آن کار اما هیچ توجیهی برای عملکرد بعضی از بایکنان وجود ندارد.»

او اضافه کرد:« این که بازیکنان بازی را رها کرده و اجازه لو رفتن توپ را بدهند اما پس از بازی کس دیگری را مقصر بدانند قابل قبول نیست. من بسیار عصبانی می‌شدم اگر چنین نمایشی از بازیکنانم می‌دیدم. آنها باید بدانند که در یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا هستند و به حضور در این تیم افتخار کنند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d7jn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برابری رونی با رکورد گلزنی نیستلروی