تاریخ انتشار: 1400/09/03 01:06
کد خبر: 29752

رونالدو ترک عادت نکرد!

ستاره پرتغالی منچستریونایتد در بازی امشب هم ستاره تیمش بود.
رونالدو ترک عادت نکرد!

تیم منچستریونایتد در اولین بازی خود پس از برکناری اوله گونار سولشایر امشب مقابل ویارئال به میدان رفت. شیاطین سرخ در شبی که کریک را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت داشتند بار دیگر با درخشش رونالدو پیروز شدند.
رونالدو که از بدو ورود دوباره به منچستر در نقش ناجی تیمش ظاهر شده طی هفته های اخیر تحت فشار زیادی قرار داشت و پس از اخراج اوله، پستی را برای او منتشر کرده و به حرفه ای ترین شکل ممکن نسبت به این اتفاق بزرگ واکنش نشان داد، در بازی با ویارئال به خوبی می دانست که همه نگاه ها به اوست.

کریس در هر چهار بازی قبلی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده بود و همه منتظر ششمین گل او در دیدار پنجم بودند؛ در شبی که ده خیا با یک سیو دیدنی دروازه تیمش را مقابل ویارئال نجات داد، رونالدو هم توانست ششمین گل خود را که یک گل سه امتیازی دیگر بود در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند.

روی پاس کمک دقت دروازه بان ویارئال به مدافع این تیم و توپ ربایی هوشمندانه فرد، توپ به رونالدو رسید و این بازیکن بدون درنگ با یک ضربه چیپ دقیق توپ را به تور دروازه ویارئال چسباند. منچستر با این گل از حریف پیش افتاد و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدن تا یک بار دیگر با گره گشایی رونالدو پیروز میدان شود.

ستاره پرتغالی منچستر در بازی رفت با ویارئال هم با گل دقیقه 5+90 خود پیروزی را برای تیمش به ارمغال آورده بود. او با گلزنی در بازی امشب زمینه پیروزی شیاطین سرخ را فراهم کرد تا آنها در فاصله یک بازی تا پایان دور گروهی، صعود خود را قطعی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kg5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت مهم رونالدو؛ زیدان رو بردار و بیا!