تاریخ انتشار: 1400/09/07 09:08
کد خبر: 29548

ژاوی: پیروزی طلایی را به دست آوردیم

سرمربی آبی اناری ها بعد از پیروزی برابر ویارئال به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.
ژاوی: پیروزی طلایی را به دست آوردیم

و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته پانزدهم رقابت های لالیگا به مصاف ویارئال رفت.آبی اناری ها موفق شدند که با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کنند تا سه امتیاز ارزشمند بازی را به دست آورند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای این پیروزی بسیار اذیت شدیم به ویژه در نیمه دوم که حریف ما را تحت فشار قرار داد. ویارئال تیم بسیار قدرتمندی است و فشار زیادی به ما آورد.

او ادامه داد: سه امتیاز طلایی را به دست آوردیم البته ویارئال مستحق شکست نبود چرا که بازی بسیار نزدیک بود. با این پیروزی بسیار خوب روحیه تیم تغییر خواهد کرد. قطعا این پیروزی ارزشمند انگیزه و روحیه ما را بالا خواهد برد. بازیکنان برای کسب این پیروزی نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

ژاوی درباره داوری گفت: من درباره داوری صحبت نمی کنم. کار آنها بسیار سخت است. من اینجا نیستم تا درباره تصمیم های آنها نظر بدهم. الان دیگر تکنولوژی VAR آمده است با این حال همچنان داوری سخت است.

او در واکنش به دست ندادن اونای امری بعد از بازی گفت: از رفتار اونای امری تعجب کردم. انتظار داشتم بعد از بازی دست بدهد و تبریک بگوید. در فوتبال روحیه جوانمردی باید وجود داشته باشد.

سرمربی بارسلونا در پایان به ستایش از عملکرد خط دفاعی تیمش پرداخت و گفت: در بعضی از دقایق بازی ویارئال تیم برتر میدان بود. آنها به خوبی روی دروازه ما فشار آوردند. عملکرد خط دفاعی ما شگفت انگیز بود. بازیکنان جوان بسیار خوب ظاهر شدند. الزلزولی یک استعداد بزرگ است و می تواند سرنوشت ساز شود. باوجود آنکه او در خط دفاعی اذیت شد اما در کارهای هجومی به ما کمک کرد.

بارسلونا با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r57d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصرار ژاوی به جذب شاگرد سابق