تاریخ انتشار: 1400/09/08 01:20
کد خبر: 29499

شوچنکو: فعلاً باید استراحت کنم

آندری شوچنکو، سرمربی جنوا، می‌گوید از فردا به دیدار بعدی تیمش مقابل میلان فکر می کند.
 شوچنکو: فعلاً باید استراحت کنم

چندی پیش ستاره سابق میلان و اسطوره این باشگاه یعنی آندری شوچنکو دوباره به رقابت‌های سری آ بازگشت و این بار هدایت یک تیم ایتالیایی را برعهده گرفت؛ جایی که شوچنکو رسماً به عنوان سرمربی جنوا انتخاب شد و تساوی امروز آن ها برابر اودینزه باعث شد که مرد اوکراینی اولین امتیاز خود را با این تیم کسب کرده باشد.

با این حال آندری شوچنکو از عملکرد شاگردانش مقابل اودینزه بسیار راضی به نظر می رسد چرا که او بعد از پایان بازی گفت: "این یک امتیاز ارزش زیادی دارد زیرا در یک مسابقه خارج از خانه مقابل تیمی قوی بود که از نظر بدنی نیز از قدرت بسیار بالایی برخوردار بودند. این یک تساوی بسیار مهم است و از طرف دیگر ما در نیمه دوم چند موقعیت ایجاد کردیم. با این حال من استحکام را در تیم مشاهده کردم بنابراین خیلی راضی هستم. من از عملکرد تیم راضی هستم چرا که بچه ها ایده هایم را پذیرفته اند."

جنوا چهارشنبه شب در مسابقه بعدی خود به مصاف میلان خواهد رفت. مسابقه ای که برای آندری شوچنکو معنای زیادی خواهد داشت چرا که او در برابر تیم دوران بازی خود قرار می گیرد. سرمربی اوکراینی در این باره نیز گفت: "می‌دانم اما فعلاً باید استراحت کنم و سپس از فردا به آن فکر خواهم کرد. این یک احساس فوق العاده خواهد بود اما اکنون فقط از یک امتیازی که در مسابقه امروز به دست آوردیم خوشحال و راضی هستم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qljl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 توخل: اشتباه جورجینیو غیر عادی بود