تاریخ انتشار: 1400/09/08 02:29
کد خبر: 29495

چلسی ۱-۱ یونایتد؛ شیاطین سرخ قسر در رفتند

دو تیم چلسی و منچستر یونایتد در یک بازی تماشایی به تساوی 1-1 رضایت دادند.
چلسی ۱-۱ یونایتد؛ شیاطین سرخ قسر در رفتند

در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس و شاید فوتبال اروپا، چلسی امشب در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچستر یونایتد بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-1 پایان یافت.

چلسی کار را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان لحظات ابتدایی بازی به گل برتری دست پیدا کند. با این حال کالوم هادسون اودوی در مصافی تک به تک با دروازه منچستریونایتد مقابل داوید دخیا مغلوب شد و این فرصت بسیار خوب را از دست داد.

در دقیقه 31 چلسی تا آستانه باز کردن دروازه منچستریونایتد پیش رفت اما ضربه از راه دور و فوق العاده آنتونیو رودیگر با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه نیمه اول نیز این چلسی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت هایی روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کرد اما این فرصت ها به گل منجر نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

اما در نیمه دوم برخلاف انتظار این منچستر یونایتد بود که توانست گل برتری را به ثمر برساند. اشتباه عجیب و غریب جورجینیو باعث شد جیدون سانچو روی یک ضد حمله با دروازه چلسی تک به تک شده و گلزنی کند تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 69 حملات چلسی نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. خطای آرون ون بیساکا روی تیاگو سیلوا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. این ستاره ایتالیایی پشت توپ ایستاد و دروازه منچستریونایتد را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

چند دقیقه بعد چلسی می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما ضربه حکیم‌زیاش با واکنش فوق‌العاده داوید دخیا همراه شد.

در ادامه بازی چلسی هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست گل پیروزی را به ثمر رساند تا آبی‌ها همچنان در صدر جدول باقی بمانند و شرایط یونایتد نیز تغییر چندانی نکند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkbon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لوییز:حریف ما فقط یک طرح داشت؛ دفاع و ضدحمله