تاریخ انتشار: 1400/09/08 02:56
کد خبر: 29492

توخل: اشتباه جورجینیو غیر عادی بود

توماس توخل، سرمربی چلسی، به اشتباه عجیب جورجینیو واکنش نشان داد و از او حمایت کرد.
توخل: اشتباه جورجینیو غیر عادی بود

با وجود اینکه چلسی در مسابقه امشب برابر منچستر یونایتد نمایشی کاملاً هجومی و برتر را ارائه داد اما نهایتاً با تساوی 1-1 مقابل این تیم متوقف شد. حالا شاگردان توماس توخل با یک امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

توماس توخل سرمربی چلسی در پایان بازی گفت: "از مربیگری این تیم بسیار خوشحال و راضی بودم. من تلاش زیادی را از تیم مشاهده کردم. ما توپ های زیادی را سریعاً از حریف پس گرفتیم و فشار زیادی ایجاد کردیم. ما بسیار شجاع و جسور بودیم اما آنها دفاع عمیقی انجام می‌دادند و در چنین شرایطی شما به گل اول نیاز دارید.

در چنین شرایطی اگر گل نزنید شرایط برای‌تان سخت‌تر می‌شود چرا که فکر می کنید تیم قوی تری هستید و از این مسئله ضربه می خورید. شاید ما باید از دو، سه تغییر استفاده می‌کردیم اما به طور کلی من روش بازی تیم را دوست داشتم. ما بازی‌های خوبی مقابل برنلی و منچستر یونایتد انجام دادیم اما کمی ناامید هستیم چرا که همه تلاش‌مان را برای پیروزی به کار گرفتیم اما این اتفاق رخ نداد."

روز عجیب و غریب جورجینیو : "اشتباه جورجینیو که باعث شد گل دریافت‌کنیم غیر عادی بود. او موقعیت را اشتباه ارزیابی کرد و به نظر من نتوانست خیلی خوب توپ را ببینند چرا که نور اذیتش می‌کرد. از طرفی او گلزنی کرد که نشان‌دهنده شجاعت او است که در یک لحظه حساس وظیفه زدن پنالتی را بر عهده می‌گیرد. من خیلی خوشحالم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzkdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 توخل: اشتباه جورجینیو غیر عادی بود