تاریخ انتشار: 1395/08/13 10:19
کد خبر: 251212

آلگری: می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم

سرمربی یوونتوس از نتیجه بازی در دیدار برابر لیون راضی نیست با این حال تاکید کرد که نمی تواند بگوید نتیجه بد بوده است.
آلگری: می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، در یکی از دیدارهای حساس هفته نخست دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود از لیون پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آلگری سرمربی یووه در نشست خبری بعد از بازی گفت: هنوز در صدر جدول رده بندی جای داریم و اصلاً نمی‌خواهیم که این جایگاه خود را از دست دهیم. هدف یوونتوس صعود به دور بعد به عنوان تیم نخست است و برای رسیدن به این هدف خواهیم جنگید. در مالکیت توپ و به گردش درآوردن خوب آن هنوز مشکلاتی داریم که باید هر چه سریعتر آنها را بر طرف کنیم. لیگ قهرمانان اروپا به کلی متفاوت با رقابت های سری A است و اگر می خواهیم نتیجه گیریم باید سطح کیفی خود را بالا بریم.
او ادامه داد: صحبت کردن از عنوان قهرمانی در شرایط کنونی غیر منطقی است. لیگ قهرمانان اروپا در ماه مارس به اوج حساسیت خود می رسد نه الان. در رقابت های لیگ هم در ماه مارس می توان از شانس های اصلی قهرمانی سخن به میان آورد. در کل باید بگویم که تساوی برابر لیون هر چند نتیجه ایده‌آلی برای ما نبود اما نمی‌توانم آن را هم بد بدانم.
الگری در پایان سخنان خود گفت:  با وجود آن‌ که چند اشتباه در این دیدار داشتیم اما می‌توانم بگویم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. دیدار برابر لیون اصلا آسان نبود اما باید اعتراف کنم که می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم.
یوونتوس با این تساوی که به دست آورد 8 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی جای گرفت این درحالی است که لیون با 4 امتیاز در همان رده سوم باقی ماند.
در این گروه سویا با 10 امتیاز در صدر قرار دارد و صعود خود را به دور بعد نهایی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmryr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم