تاریخ انتشار: 1400/09/12 02:18
عجیب‌ترین گل فصل برای توپچی‌ها
کد خبر: 29281

فِرِد دخیا را مصدوم کرد؛ آرسنال گل زد! (عکس)

امیل اسمیت –رو در دقیقه 14 دیدار امشب منچستریونایتد-آرسنال، یکی از عجیب‌ترین گل های تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.
فِرِد دخیا را مصدوم کرد؛ آرسنال گل زد! (عکس)

امشب منچستریونایتد در دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان آرسنال است؛ دیداری که شیاطین سرخ امیدوار بودند با پیروزی در آن، به شرایط شان در جدول سر و سامان بدهند اما خیلی زود روی یک اتفاق بسیار عجیب و نادر، دروازه شان را باز شده دیدند.

در دقیقه 14 بود که روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه منچستریونایتد، مارتین اودگارد توپ را روی دروازه فرستاد اما دقیقا زمانی که هری مگوایر توپ را با سر دفع کرد، فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد، پای داوید دخیا، دروازه بان خودی، را لگد کرد و باعث مصدومیت او شد؛ اتفاقی که از چشم داور دور ماند و علی رغم اینکه دروازه بان اسپانیایی میزبان روی زمین افتاد، بازی ادامه پیدا کرد.

توپ برگشتی مگوایر به محمد الننی رسید و او هم با ضربه سر، امیل اسمیت- رو را صاحب توپ کرد و این هافبک تکنیکی هم با ضربه ای محکم دروازه منچستریونایتد را باز کرد؛ در حالی که دخیا همچنان که از درد به خود می‌پیچید، مقابل دروازه روی زمین افتاده بود.

مارتین اتکینسون، داور بازی، که دیر متوجه صحنه شده بود، بعد از مشورت به VAR ، گل را پذیرفت. آنطور که در تصاویر مشخص است، اتکینسون تنها بعد از عبور توپ از خط متوجه مصدومیت دخیا شد و در سوت خود دمید و با توجه به اینکه خطایی از روی بازیکنان آرسنال انجام نشده بود، گل پذیرفته شد.

مارک کلاتنبرگ، داور سرشناس انگلیسی، که بازی برای شبکه آمازون کارشناسی می کند هم تایید کرد که تصمیم اتکینسون برای پذیرفتن گل درست بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkk8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی منچستریونایتد و آرسنال