تاریخ انتشار: 1400/09/12 18:17
کد خبر: 29250

خاطره جالب امباپه از ملاقاتش با زیدان در سن 14 سالگی

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن خاطره جالبی از اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه رئال مادرید دارد.
خاطره جالب امباپه از ملاقاتش با زیدان در سن 14 سالگی

کیلیان امباپه در گفت‌وگو با نشریه «پاریزین» درباره ماجرای ملاقاتش با اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی پیشین رئال مادرید که در کتاب مصور زندگی‌نامه جدیدش به طور کامل به آن اشاره کرده است، گفت: 14 ساله بودم که زیدان مرا برای گذراندن وقت در مادرید دعوت کرد. برای بچه‌ای در آن سن و سال، چنین موضوعی یک رؤیا و اتفاقی شگفت‌انگیز بود. زیدان الگوی تمامی جوان‌های فرانسه بوده و هنوز هم هست. وقتی زیزو آنطور از شما در سن 14 سالگی استقبال می‌کند، آنهم وقتی که هنوز کسی نیستید، این بهترین لحظات زندگی‌تان می‌شود. ملاقات با زیدان منحصربه‌فرد بود.

وی افزود: زمان ملاقاتم با زیزو عصبی بودم. من از منظقه بوندی (زادگاهش واقع در حومه شهر پاریس) پیش زیدان رفته بودم. او من را دعوت کرد که در خودرویش بنشینم و از آنجایی که من مطمئن نبودم که چطور باید رفتار کنم، از زیزو پرسیدم که آیا باید داخل خودرو کفش‌هایم را از پایم در بیاورم! بیشتر از این نمی‌توانم در این باره صحبت کنم، در غیر اینصورت مردم کتابم را نمی‌خوانند.

باشگاه رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر سه پیشنهاد برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه به پاری‌سن‌ژرمن داد که همگی از جانب این باشگاه فرانسوی رد شد. رئالی‌ها که در آخرین تلاش خود پیشنهادی 200 میلیون یورویی به PSG دادند، در ماه ژانویه می‌توانند با این ستاره فرانسوی به طور قانونی وارد مذاکره شوند و پیش‌قرارداد امضا کنند تا او را در تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ddnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امباپه در یکقدمی لیورپول/ آیا اسپانسر توان این انتقال را دارد؟