تاریخ انتشار: 1400/09/14 01:10
کد خبر: 29151

مورینیو:اینتر در شرایط عادی از ما قوی تر است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم مدعی شد در شرایط عادی تیمش خیلی ضعیف تر از اینتر است.
 مورینیو:اینتر در شرایط عادی از ما قوی تر است

رم در شبی که هرگز نمایش قابل قبولی برابر اینتر نداشته و در همان نیمه اول سه بار دروازه خود را باز شده دید، در خانه مغلوب تیم سابق ژوزه مورینیو شد. این سرمربی پرتغالی در پایان این دیدار مدعی شد با غیبت بازیکنانی چون تامی آبراهام، ریک کارسدورپ، استفان الشعراوی، لورنزو پلگرینی و لئوناردو اسپیناتزولا شرایط بسیار دشواری داشته و اینتر تیمی بسیار قوی تر از رم محسوب می شود.

ژوزه مورینیو گفت: "من از حاضران در استودیو و همچنان بینندگان که در خانه که ممکن است به برخی سوالات علاقمند باشند، عذرخواهی می کنم. اینتر در شرایط عادی از ما قوی تر و در شرایط غیر عادی آنها بسیار قوی تر از ما هستند. فصل گذشته آنها 29 امتیاز از رم بیشتر گرفتند و امروز با وجود بازیکنان مصدوم و محروم، شرایط برای رن خیلی سخت بود.

پتانسیل ما در خط حمله ما عملا صفر بود. خیلی مهم بود که به گل برسیم، زیرا فقط دو یا سه موقعیت داشتیم و نتوانستیم از این تعداد فرصت گلزنی خود بهره ببریم. وقتی بازیکنانی چون ایبانز و سایرین در پست های معمول خود بازی نمی کنند نیز نباید دروازه ما روی صحنه هایی مانند گل اول و سوم اینتر باز شود.

امروز داور خوب کار کرد و عملکرد او اصلا روی نتیجه تأثیری نداشت. البته به نظر باید کریستانته، بازیکن رم هم کارت می گرفت. ما بی انضباط ترین تیم در سری آ هستیم و بیشتر از هر تیمی کارت گرفته ایم. به اینتر تبریک می گویم  و قطعا برای آنها در بازی روز سه شنبه آرزوی موفقیت می کنم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qqvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو: می‌توانستیم شش یا هفت گل بزنیم/زوریا در بالاترین سطح نیست