تاریخ انتشار: 1400/09/16 01:30
کد خبر: 29040

مسوت اوزیل مانع حضور رنگنیک در آرسنال شد!

رالف رنگنیک، سرمربی جدید منچستریونایتد در گذشته پیشنهاد سرمربیگری در آرسنال را رد کرده است.
 مسوت اوزیل مانع حضور رنگنیک در آرسنال شد!

در سال های اخیر بارها اخباری در مورد احتمال حضور رالف رنگنیک در لیگ برتر منتشر شده و دست آخر او با شیاطین سرخ به توافق رسید. البته به نظر می رسد او تا پایان همین فصل بر این مسند باقی مانده و در دو سال آتی به عنوان مشاور در این باشگاه فعالیت خواهد کرد. اما در گذشته نیز شرایط حضور رالف رنگنیک در لیگ برتر وجود داشته که به دلایلی عجیب منتفی شده است.

امروز نشریه کیکر در گزارشی مدعی شد پس از بازنشستگی آرسن ونگر در سال 2018، آرسنال تصمیم گرفته رالف رانگنیک را به عنوان جانشین این سرمربی فرانسوی انتخاب کند و مذاکرات با او به خوبی پیش رفته است. اما یک تصمیم غیرمنتظره از سوی مدیران این باشگاه روند مذاکرات را مختل کرده و در واقع باعث شده رالف رانگنیک تصمیم به رد پیشنهاد آرسنال بگیرد.

در آن مقطع قرارداد مسوت اوزیل تا سال 2021 تمدید شده و این برنامه مورد نظر رالف رانگنیک نبوده است. در حقیقت وقتی او متوجه شده مسوت اوزیل قرارداد خود را تمدید کرده و این کار بدون هماهنگی و پرسیدن نظر او صورت گرفته، از میز مذاکره خارج شد و به آرسنال پاسخ منفی داده است.

توپچی ها در آن مقطع با اونای امری اسپانیایی به توافق رسیده و در ادامه میکل آرتتا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. حالا و بعد از سه سال رالف رانگنیک هدایت منچستریونایتد را به عهده گرفته و او روز یکشنبه با پیروزی مقابل کریستال پالاس شروعی درخشان روی نیمکت تیم جدیدش را تجربه کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p99mr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان طلسم گلزنی اوزیل پس از ۱۸ ماه