تاریخ انتشار: 1400/09/17 03:18
می خواستیم تیم نخست گروه شویم
کد خبر: 28986

مودریچ: احساس می‌کنم 30 سال دارم

ستاره کروات رئال مادرید معتقد است سن بازیکن ملاک نیست و او کاملا روی فرم است.
مودریچ: احساس می‌کنم 30 سال دارم

رئال مادرید امشب توانست با دو گل بر اینتر پیروز شده و ضمن تثبیت صدرنشینی، قاطعانه راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود. رئال در بازی رفت نیز اینتر را مغلوب کرده بود. هرچند امشب تونی کروس و مارکو آسنسیو گلزنان رئال بودند ولی لوکا مودریچ بود که عنوان مرد برتر میدان را از آن خود کرد.

ستاره کروات در پایان بازی گفت: « هدف این بود که تیم نخست گروه صعود کنیم و همینطور هم شد. نمی خواستیم دور بعد قرعه سختی نصیب مان شود. هدف، اول شدن بود و به بهترین شکل نیز میسر شد. سن و سال؟ نباید به سن بازیکن نگاه کرد و چیزی که اهمیت دارد عملکرد درون زمین است. احساس می کنم 30 سال دارم و روز به روز نیز بهتر و آماده تر می شوم.»

مودریچ ادامه داد:« آنچلوتی به ما گفته بود که در نیمه اول اینتر را از جلو پرس کنیم و بگذاریم بین خودشان پاسکاری کنند. پرس در زمین ما نیز شدیدتر می شد. وقتی توپ در اختیارمان بود واقعا عالی کار می کردیم و روی گل اول نیز کروس فوق العاده کار کرد. طبعا ما هم دوست داریم بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم ولی برنامه مربی این بود که توپ را به حریف بدهیم.»

اخراج نیکو بارلا:« واکنش بارلا روی میلیتائو شدید بود و عصبانی شد. میلیتائو هدفش مصدوم کردن بارلا نبود و گاهی یک بازیکن کنترلش را از دست می دهد. در هر صورت همه چیز درون زمین باقی می ماند.»

هواداران:« امشب فوق العاده بودند و به ما از همان ابتدا کمک کردند. واقعا تشویق های شان روحیه بخش بود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrrlo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 رئال مادرید 3 – 0 بیلبائو؛ بی رحم مثل کریم!