تاریخ انتشار: 1400/09/17 03:36
آتش‌بازی آنتونی در استادیوم اژدها؛
کد خبر: 28984

شبی که گریزمان جور سوارز را هم کشید

ستاره فرانسوی خط حمله اتلتیکو مادرید شبی درخشان و فوق‌العاده را در مقابل پورتو گذراند و ستاره اول تیمش بود.
شبی که گریزمان جور سوارز را هم کشید

 با توجه به نتایج 5 مسابقه قبلی شاگردان سیمئونه در لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها امشب محکوم به پیروزی خارج از خانه بودند تا بتوانند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و حریف مادریدی‌ها تیمی جز پورتو نبود؛ پیروزی در دوئل امشب، می‌توانست حکم صعود شاگردان دیه‌گو سیمئونه را به امضا برساند.

هنوز 15 دقیقه از بازی نگذشته بود که مصدومیت شدید لوئیس سوارز باعث خروج این مهاجم اروگوئه‌ای از ترکیب اتلتیکو شد و این مسئله باعث شد تا رویای بازگشت مادریدی‌ها به لیگ قهرمانان و صعود به مرحله بعدی، رنگ خود را ببازد و در غیاب سوارز نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما ستاره فرانسوی خط حمله اتلتیکو در غیاب زوج خود، آتش‌بازی در ورزشگاه دراگو به راه انداخت؛ گریزمان در دقیقه 55 تیمش را پیش انداخت تا سرمربی آرژانتینی نفسی به راحتی بکشد و بعد از جنجال‌های شکل گرفته در جریان بازی، در دقایق پایانی کولاک کرد و توانست در کمتر از 3 دقیقه روی دو گل مادریدی‌ها اثرگذار باشد.

آنتوان گریزمان در دقیقه 90 خیال همبازیان و سرمربی تیمش را آسوده کرد و گل دوم و تثبیت‌کننده پیروزی اتلتیکو را برای کوریا ساخت تا بازی 2-0 شود و در دقیقه 90+2 روی ریباند شوت او بود که دی‌پائول ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید توانست گل سوم را بزند تا این‌چنین گریزمان نقش اصلی را در شب پیروزی بزرگ شاگردان سیمئونه در پرتغال ایفا کند.

گریزمان با درخشش امشب خود توانست برای اولین‌بار در این فصل لیگ قهرمانان اروپا در یک مسابقه گل بزند و گل بسازد و در مجموع شمار گل‌های او در این فصل UCL به عدد 4 رسید و نخستین پاس‌گل خود را هم به ثبت رساند تا با درخشش او، غیبت سوارز در مسابقه امشب به چشم نیاید.

بدون‌تردید آمادگی بالای این ستاره فرانسوی بهترین خبر سیمئونه در آستانه دربی شهر مادرید و تقابل با رئال خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwwlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گریزمان: خوش‌شانس بودم که زیر نظر سیمئونه بودم