تاریخ انتشار: 1400/09/17 03:50
کد خبر: 28982

کلوپ: واقعا به این تیم افتخار می کنم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به شدت به عملکرد تیمش در دیدار مقابل میلان افتخار می کند.

 مرسی سایدی ها در شبی که برخی از بازیکنان ثابت ترکیب خود را در اختیار نداشت، در خانه روسونری 1-2 پیروز شده و به رکورد شش برتری متوالی در مرحله گروهی دست یافت. یورگن کلوپ در پایان این دیدار تاکید کرد تیمش با هدف کسب سه امتیاز وارد زمین شده و این سرمربی آلمانی به عملکرد مرسی سایدی ها افتخار می کند.

 

یورگن کلوپ گفت: "من واقعا به این تیم افتخار می کنم. شاهد نمایش درخشانی از سوی لیورپول بودیم و تیم امشب عملکرد فوق العاده ای داشت. سادیو مانه و محمد صلاح استثنایی بودند و میزان کمک آنها در امور دفاعی نیز فوق‌العاده بود.

با توجه به تقویم فعلی لیورپول، باید از شور و انگیزه کافی برای کسب پیروزی در دیدار امشب برخوردار بودیم، اما بازیکنان عملکرد بسیار خوبی ارائه دادند. برتری در شش بازی باعث افتخار من است و ما امشب نیز ترکیب خود را برای کسب پیروزی به زمین فرستادیم.

با توجه به عملکرد امشب لیورپول، من نمی توانم بیشتر از این از نمایش تیم راضی باشم. ما به بازیکنان تازه نفس میدان دادیم، اما آنها کیفیت بالایی به نمایش گذاشتند. عملکرد لیورپول در این دیدار باورنکردنی بود و من بسیار خوشحالم. ما موفق به زدن 21 ضربه به سمت دروازه میلان شده و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کرده و همچنین در امور دفاعی نیز پرشور و سازماندهی شده کار کردیم.

ماشای بازی تیلور مورتون برای من لذت بزرگی بود. هوش فوتبالی که او امشب به نمایش گذاشت استثنایی بود. نات فیلیپس نیز در دیدار امشب بسیار خوب بود و من واقعا امیدوارم در آینده بود عملکردی مشابه در بازی های لیورپول از این بازیکن تماشا کنم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jeewz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: رفتار نیمکت آرسنال آزاردهنده بود!