تاریخ انتشار: 1400/09/17 11:44
کد خبر: 28973

صلاح از بازیکنی معمولی به گلزنی باورنکردنی تبدیل شد

مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول، به تحسین عملکرد درخشان محمد صلاح پرداخت.
صلاح از بازیکنی معمولی به گلزنی باورنکردنی تبدیل شد

محمد صلاح شب گذشته برابر میلان گلزنی کرد تا به اولین بازیکن پس از یان راش تبدیل شود که موفق شده در پنج فصل متوالی حداقل 20 گل به ثمر برساند.

لیورپول در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 1-2 برابر میلان به پیروزی برسد و با شش پیروزی از شش بازی به مرحله بعدی صعود کند.

مایکل اوون بین دو نیمه این بازی با تمجید از درخشش این بازیکن مصری گفت:« او باعث می‌شود گلزنی آسان به نظر بیاید. اما گلی که او امشب زد به هیچ وجه آسان نبود. او پیش از این یک بازیکن و تمام کننده  معمولی بود اما حالا به گلزنی باورنکردنی تبدیل شده است. این آخرین قرارداد بزرگ زندگی حرفه‌ای او است. فوتبال اسپانیا در حال حاضر به مشکل خورده، پس او کجا قرار است برود؟ این مسائل در فوتبال پیچیده است و نیاز به زمان بسیاری دارد.»

ریو فردیناند نیز با اظهارات اوون موافقت کرده و ادامه داد:« حالا می‌توان از صلاح انتظار داشت که در همه موقعیت‌ها گلزنی کند. شما می‌توانید در هر صحنه‌ای که کمترین شانس گلزنی دارد از او انتظار داشته باشید که دروازه را باز کند. در اکثر وقت‌ها این اعتماد به نفس باورنکردنی اوست که در رگ‌هایش جریان دارد و کمکش می‌کند.»

پیتر کراوچ نیز در ادامه اضافه کرد:« او در برابر دروازه بی‌رحم است. لیورپول به راحتی می‌توانست در این بازی تلاش چندانی نکند اما این کار را انجام نداد و مرحله گروهی را به خوبی به پایان رساند. صلاح بهترین بازیکن لیگ برتر در حال حاضر است و عملکردش شایسته تقدیر است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bb8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد صلاح به رکوردی جدید رسید