تاریخ انتشار: 1400/09/22 01:16
کد خبر: 28732

زلاتان: هر روز یک فینال است!

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، در مراسم رونمایی از کتاب خود صحبت های جالبی را مطرح کرد.
زلاتان: هر روز یک فینال است!

با وجود دستاوردهای فوق العاده ای که زلاتان ابراهیموویچ در دوران فوتبال خود داشته، این ستاره سوئدی نتوانسته جایزه توپ طلا را کسب کند. این در حالی است که بسیاری معتقد هستند زلاتان حداقل یک بار شایسته این بوده که جایزه توپ طلا به او داده شود اما در عین حال خودش می‌گوید که این مسئله برایش اهمیت چندانی ندارد.

زلاتان ابراهیموویچ در مراسم رونمایی از کتاب خود با نام "آدرنالین" که در آن فابیو کاپلو نیز حضور داشت، گفت: "کاپلو به من فهماند که چگونه با قهرمان ها کار کنم. وقتی به یوونتوس رفتم ویری، کاناوارو و ندود آنجا بودند و من هیچکس نبودم. من هر روز در برابر فابیو کاناوارو و لیلیان تورام تمرین می‌کردم و وقتی آنها را دریبل می‌زدم، باید مقابل جانلوئیجی بوفون گل می‌زدم. این جلسات تمرینی عالی بود که باعث شد من به آنچه امروز هستم تبدیل شوم."

زلاتان در مورد شرایط سخت بعد از بازگشت به میلان نیز گفت: "هر روز یک فینال است. وقتی به میلان آمدم، شرایط سخت بود، اما ما یک تیم ایجاد کردیم.  ما فضایی را ایجاد کرده ایم که فوق‌العاده است. بعد از آن همه گیری ویروس کرونا وجود داشت اما افراد حاضر در اینجا عالی هستند. من در دوران حرفه ای خود با تیم های دیگری کار کرده ام، اما این واقعا عالی است. گروه به سمت همان هدف می رود.  متاسفانه دیروز برنده نشدیم. باید دو گل می زدم.

الان، هر روز با درد از خواب بیدار می شوم، اما آدرنالین دارم و ادامه می دهم. امسال، آدرنالین برای اسکودتو است. دیروز یک گل زدم، اما برنده نشدیم و این دردناک است."

زلاتان در پایان پیرامون اینکه موفق به کسب توپ طلا نشده نیز گفت: توپ طلا چیز خوبی است.  اما من برای اثبات اینکه بهترین هستم به آن نیازی ندارم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egkla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جایگزین زلاتان مورد توجه غول‌های اروپایی