تاریخ انتشار: 1400/09/25 11:56
کد خبر: 28579

امباپه: تصمیم درستی برای فوتبالم گرفتم

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پی اس جی تاکید کرد که وقت آن رسیده در زندگی خود یک قدم رو به جلو بردارد.
امباپه: تصمیم درستی برای فوتبالم گرفتم

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن که این روزها شایعات فراوانی مبنی بر عدم تمدید قرارداد او با این باشگاه متمول پاریسی و حضور در مادرید به گوش می‌رسد در تازه‌ترین مصاحبه خود با سایت مارکا حرف‌های جالبی را به زبان آورده است.

وی عنوان کرد: رفتن از فوتبال آماتور به فوتبال حرفه‌ای و انتقالم از موناکو به پاریسن ژرمن تصمیم درستی بود. حالا باید در مورد آینده‌ای غیرقابل پیش‌بینی تصمیم بگیرم، فوتبال به دلیل همین سوپرایزهایی که دارد جذاب است، به نظر من در دوران کاری که دارم وقت آن رسیده است یه قدم دیگر بردارم. والدینم هیچوقت برای من تصمیم نگرفتند و از همان بچگی تمام تصمیمات را به خودم واگذار و محول کردند.

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن گفت: پاری‌سن ژرمن با قهرمانی سی ال در فصل گذشته یک قدم فاصله داشت. به نظرم حالا یک تیم قابل احترام در اروپا هستیم و برای اینکه قهرمان بشویم یک سری جزئیات باید حل شود تا در آن موفق شویم.

امباپه درباره رابطه دوستانه خود با بنزما اینچنین پاسخ داد: اگر بیرون زمین با زوج‌هایی که با او هستید در خط حمله ارتباط دوستانه‌ای داشته باشید راحت‌تر می‌توانید داخل زمین ارتباط نیز برقرار کنید. هم من و هم او می‌خواهیم بدرخشیم و گل‌های زیادی برای تیم ملی فرانسه به ثمر برسانیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9xoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 امباپه: با این بازیکنان نباید به مشکل بخوریم