تاریخ انتشار: 1400/09/25 12:48
ستاره نروژی در جلد کریس رونالدو؛
کد خبر: 28576

ارلینگ هالند قانون جاذبه زمین را نقض کرد (عکس)

ارلینگ هالند در جریان دیدار شب گذشته دورتموند برابر گروترفورث یک گل فوق العاده را به ثمر رساند.
ارلینگ هالند قانون جاذبه زمین را نقض کرد (عکس)

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به سال های پایانی دوران فوتبال خود نزدیک می شوند. این در حالی است که بسیاری معتقد هستند که ارلینگ هالند و کیلیان امباپه می توانند یک دوقطبی جدید را بعد از رونالدو و مسی در دنیای فوتبال به وجود بیاورند؛ اتفاقی که البته رقم خوردن آن در آن سطح کمی دشوار به نظر می‌رسد.

گلزنی برای ستاره نروژی دورتموند این روزها تبدیل به یک عادت شده است. در واقع اگر ارلینگ هالند در یک مسابقه حضور داشته باشد و در آن موفق به گلزنی نشود باید تعجب کرد؛ اتفاقی که شب گذشته نیز برای این بازیکن رخ داد و او موفق شد و در جریان پیروزی 3-0 زنبور ها مقابل گروترفورث دو بار موفق به گلزنی شد.

اما گل دوم هالند در مسابقه شب گذشته به شکلی فوق‌العاده زیبا به ثمر رسید؛ جایی که ارلینگ هالند با یک ضربه سر استثنایی ارسال زیبای یولیان برانت را تبدیل به گل کرد تا ستاره نروژی به زیباترین شکل ممکن موفق به ثبت دبل شده باشد.

این گل ستاره نروژی همه را به یاد کریستیانو رونالدو انداخت. رونالدو بارها به این شکل و با مکث روی هوا موفق شده بود با ضربه سر گلزنی کند و این بار ارلینگ هالند بود که موفق شد که با روش فوق ستاره پرتغالی گلزنی کند.

در این بین واکنش‌ها به این گل زیبای ارلینگ هالند در توییتر نیز در نوع خود جذاب بوده است که برخی از جالب‌ترین آنها را اینجا می خوانید.

او یک جانور نروژی است.

منچستریونایتد، یک چک سفید به دورتموند بده و آنچه را که هالند می‌خواهد به او بپرداز و جذبش کن‌.

اگر هالند به گل زدن های خود با ضربه سر ادامه دهد می‌تواند از سطح کیلیان امباپه هم فاصله بگیرد.

با روشی که او پیش می‌رود، 1000 گل به ثمر خواهد رساند.

یک لحظه فکر کردم کریستیانو رونالدو این گل را زده است.

.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k9ve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دفاعیه رایولا بعد از مصاحبه جنجالی