تاریخ انتشار: 1400/09/26 13:50
کد خبر: 28530

اریکسن و اینتر برای فسخ قرارداد توافق کردند

باشگاه اینتر با هافبک دانمارکی‌اش برای فسخ قرارداد به توافق رسید.
اریکسن و اینتر برای فسخ قرارداد توافق کردند

کریستین اریکسن که چند روز پیش به شهر میلان بازگشت و روز گذشته (پنجشنبه) هم با مدیران باشگاه اینتر به منظور رسیدن به توافقی برسر فسخ قراردادش ملاقات داشت، به نظر  می‌رسد در این زمینه با این باشگاه ایتالیایی به توافق رسیده است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا مدعی شد؛ اینتر و اریکسن تصمیم گرفته‌اند قرارداد فعلی‌ خود را با توافقی دوجانبه فسخ کنند و انتظار می‌رود این باشگاه ایتالیایی به‌زودی این خبر را به طور رسمی اعلام کند.

اریکسن 29 ساله در جریان بازی تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال یورو 2020 دچار ایست قلبی و نقش بر زمین شد و در ادامه برای درمان به بیمارستانی در شهر کپنهاگ انتقال پیدا کرد. پس از اینکه کریستین مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد که در بدن او دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک‌دهنده و ضربان‌ساز قلب) کار گذاشته شود. استفاده از این دستگاه بعد از ایست قلبی ناشی از اختلال ریتم قلب ضروری است.

سری A ایتالیا اجازه بازی به بازیکنانی که چنین دستگاهی در بدن‌شان کار گذاشته شده است، نمی‌دهد و به همین خاطر اریکسن اگر به دنبال ادامه بازی کردن است، باید به پیشنهادهای خود از دیگر کشورها فکر کند. لیگ‌هایی مانند لیگ برتر انگلیس و لیگ دسته اول هلند به بازیکنانی دارای وضعیت مشابه با اریکسن اجازه بازی می‌دهند. گفته می‌شود آژاکس نسبت به بازگرداندن او به این تیم علاقه‌مند است.

کریستین اریکسن که در پنجره زمستانی 2020 از تاتنهام به اینتر پیوست، فصل گذشته به این تیم برای ثبت اولین عنوان قهرمانی‌اش در سری A آنهم پس از 11 سال کمک کرد. این هافبک دانمارکی در 60 بازی برای نراتزوری به میدان رفته و هشت گل هم به ثمر رسانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beyw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مانه: در این شرایط اگر لیورپول از جام محروم شود، قابل درک است