تاریخ انتشار: 1400/09/26 15:59
عبدالرزاق حمدالله پیراهن دشمن را می پوشد
کد خبر: 28528

انتقال غیرمنتظره و 86میلیاردی در عربستان

عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی و سابق النصر در انتقالی غیرمنتظره راهی الاتحاد یکی از رقبای جدی تیم قبلی خود شد.
انتقال غیرمنتظره و 86میلیاردی در عربستان

شب گذشته یکی از بزرگترین انتقالات فوتبال عربستان رقم خورد. عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی در انتقالی حیرت انگیز راهی الاتحاد شد. باشگاه النصر چند وقت پیش قرارداد این بازیکن را به آنچه که دلایل قانونی و استناد به مقررات فدراسیون بین المللی فوتبال نامیده شده بود، فسخ کرد و حالا این بازیکن در انتقالی آزاد و یک و نیم ساله راهی الاتحاد شد.

باشگاه الاتحاد با اعلام خبر این انتقال در صفحه توئیتری خود نوشت: «به ببر جدید، عبدالرزاق حمدالله! خوش آمدید». پس از اینکه این بازیکن توانست با النصر قهرمان لیگ حرفه ای عربستان شده و ضمن کسب عنوان بهترین گلزن دو فصل متوالی، 2 سوپرجام را نیز تصاحب کند، توسط الاتحاد به خدمت گرفته شد و می توان انتقال او را بزرگترین پیروزی باشگاه های عربستانی در بازار نقل و انتقالات نامید.

نکته مهم درخصوص این انتقال این است که بنا بر گفته رسانه های سعودی، هنوز به صورت رسمی فسخ قرارداد عبدالرزاق حمدالله و باشگاه النصر تحویل فدراسیون فوتبال عربستان داده نشده و این مهاجم 31 ساله و مراکشی هنوز بازیکن النصر به شما می آید و حتی برخی از کارشناسان سعودی اعلام کرده اند ممکن است حمدالله به دلیل عدم پرداخت حق فسخ قراردادش و ثبت قرارداد جدید با الاتحاد، جریمه و محروم شود.

در همین راستا روزنامه الاقتصادیة عربستان مدعی شد که مبلغ قرارداد یک سال و نیمه حمدالله با الاتحاد 10 میلیون ریال سعودی معادل با 86 میلیارد تومان است و این بازیکن سالیانه دستمزدی 6 میلیون و 700 هزار ریالی برابر با 58 میلیارد تومان دریافت می کند.

عبدالرزاق حمدالله که در سال 2018 به النصر پیوست، پس از 108 بازی که برای این تیم انجام داد، 112 گل به ثمر رساند و 24 مرتبه نیز پاس گل داد. او بهترین گلزن تاریخ باشگاه النصر در لیگ حرفه ای عربستان به شمار می آید و پس از اختلافات فراوانی که با مانو منزس سرمربی سابق و همچنین مدیران النصر داشت، وارد چالش های بزرگی شد و در نهایت با فسخ یکطرفه از سوی النصر مواجه شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k9xe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبدالرزاق حمدالله رسما به الاتحاد پیوست