تاریخ انتشار: 1400/09/27 13:13
کد خبر: 28494

آگوئرو به فوتبال برمی‌گردد؟/ 4 گزینه روی میز

ممکن است مهاجم بازنشسته بارسلونا دوباره به فوتبال برگردد.
آگوئرو به فوتبال برمی‌گردد؟/ 4 گزینه روی میز

بر اساس دو گزارش انتشار یافته، سرخیو آگوئرو تنها چند روز پس از بازنشستگی به عنوان بازیکن، با چهار پیشنهاد شغلی جدید مواجه شده است.

آگوئرو با 260 گل، رکورددار گلزن سیتی است، در حالی که او در رده چهارم برترین گلزنان تاریخ لیگ جزیره، با 184 گل قرار دارد.

ملی‌پوش آرژانتینی باشگاه بارسلونا، روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی احساسی صحبت کرد و اظهار داشت به دلیل مشکل قلبی که در بازی مقابل آلاوس در 30 اکتبر برای او به وجود آمده طبق نظز پزشکان، دیگر نمی‌تواند در مستطیل سبز حضور داشته باشد.

او در یک نشست مطبوعاتی که روز چهارشنبه در ورزشگاه نیوکمپ برگزارشد، گفت: «این کنفرانس برای این است که بگویم من تصمیم گرفتم فوتبال را کنار بگذارم. لحظه بسیار سختی است. تصمیمی که برای سلامتی خود گرفته‌ام و دلیل اصلی آن مشکلی است که یک ماه و نیم پیش در بازی با آلاوس برای من شکل گرفت.

و پس از این اتفاق، بازگشت به سیتی اکنون می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، زیرا نشریه آرژانتینی Ole ادعا می‌کند سران منچسترسیتی به آگوئرو پیشنهاد کرده‌اند به عنوان سفیر جهانی در این باشگاه فعالیت کند تا او از این طریق زندگی جدیدی را آغاز کند. سیتی امیدوار است که آگوئرو بتواند هوادارانی را از سرتاسر جهان برای آنها جذب کند، زیرا او با موفقیت‌های اخیرش، ارتباط نزدیکی با آنها دارد، اما با این حال مشخص نیست آیا او قصد دارد این پیشنهاد را بپذیرد یا خیر.

علاوه بر این، نشریه اسپانیایی مارکا ادعا می‌کند حداقل سه پیشنهاد دیگر برای آگوئرو روی میز وجود دارد؛ دو پیشنهاد از آنها برای حضور در زادگاهش آرژانتین هستند، جایی که گفته می‌شود حضور در تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی یکی از این گزینه‌ها است و همچنین پستی در یکی از تیم‌های ملی جوانان این کشور.

همچنین اعتقاد بر این است که پیشنهاد کارشناس تلویزیونی برای آگوئرو یکی دیگر از گزینه‌ها روی میز باشد، او قرار است قبل از تصمیم‌گیری در مورد حرکت بعدی خود کمی وقت بگذارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj8na

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لالیگا| اوساسونا سومین بازی بدون برد متوالی بارسلونا را رقم زد