تاریخ انتشار: 1400/09/29 11:33
کد خبر: 28398

شروع به انتقاد از مسی کنید، چیزی از فوتبال نمی‌دانید!

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، معتقد است که عملکرد درخشان لیونل مسی قابل بحث نیست.
شروع به انتقاد از مسی کنید، چیزی از فوتبال نمی‌دانید!

پاری سن ژرمن این فصل یکی از پرحاشیه‌ترین باشگاه‌های اروپایی بوده که با حضور لیونل مسی به میزان حواشی این تیم اضافه شده است.

آنها پیش از این نیز با وجود کیلیان امباپه و نیمار همیشه در مرکز توجه قرار داشتند اما با جذب مسی، سرخیو راموس و جانلوییجی دوناروما در این تابستان این اتفاق بیشتر از قبل شد.

به نظر می‌رسد که بیشتر وقت مدیران این تیم در حال حاضر صرف بررسی شرایط امباپه و تلاش برای تمدید قرارداد او می‌شود اما لئوناردو در گفتگو با Europe1 به صحبت درباره مسی و راموس هم پرداخت.

لئوناردو درباره شرایط راموس اظهار داشت:« ما انتظار نداشتیم که چهار یا پنج ماه بدون راموس طی کنیم. می‌دانستیم که مصدومیت‌هایی از فصل قبل دارد و باید آنها را مدیریت کنیم. با این حال بعضی از این اتفاقات ما را غافلگیر کرد. تنیش‌هایی به وجود آمد و ما خودمان را آماده کرده بودیم. اما امروز او واقعا در مسیر درستی قرار دارد. از نظر روحی و شخصیتی داشتن او در نیم فصل دوم واقعا برای ما مهم است.»

این مدیر برزیلی همچنین درباره مسی گفت:« بحث درباره لئو مسی از نظر من غیرممکن است. اگر شما شروع به انتقاد از مسی کنید، چیزی از فوتبال نمی‌دانید. ما نمی‌توانیم تردیدی نسبت به او داشته باشیم. اگر به آمار مسی نگاه کنید می‌بینید که شش ماه اولش عالی بوده است. او و امباپه تقریبا روی تمام گل‌های تیم نقش داشتند. این یعنی او برای ما تعیین کننده است.»

لئوناردو اضافه کرد:« ما نمی‌خواهیم مسی در هر بازی بدرخشد. ما با او حضور او رقابت‌جوتر شده‌ایم. چه کسی می‌گوید که هر بازیکن باید در هر بازی 12 کیلومتر دوندگی داشته باشد؟ او 20 سال است که همینطور بازی کرده است. وقتی بازیکنان دیگری در کنار شما هستند شرایط فرق می‌کند. اما او سازگاری بالایی دارد چون نابغه است و سایر نوابغ تیم هم باید با او سازگار شوند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dq9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فروش مسی به خاطر فرار از ورشکستگی