تاریخ انتشار: 1400/09/29 20:43
تاخیر در امضای قرارداد تا ماه مارس
کد خبر: 28370

آخرین خبرها در مورد پیوستن امباپه به رئال مادرید

کیلیان امباپه برای امضای قرارداد با رئال عجله ندارد و همه چیز را به پس از بازی برگشت با این تیم در لیگ قهرمانان موکول کرده است.
آخرین خبرها در مورد پیوستن امباپه به رئال مادرید

تنها چند ماه از قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده و رئال مادرید از تابستان سال گذشته اقدامات خود برای جذب این ستاره فرانسوی را آغاز کرده اما پاری سن ژرمن هم مصرانه در تلاش برای حفظ این گلزن جوان بوده و لئوناردو مدیر ورزشی برزیلی این باشگاه دیروز مدعی شد هدف آنها حفظ کیلیان امباپه تا روزی است که امکان ماندن این بازیکن در پاریس وجود داشته باشد.

 

دو ماه دیگر نوبت تقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فرا می رسد و کیلیان امباپه از سوژه های مهم آن دیدار حساس خواهد بود.

بازی رفت سه شنبه 26 بهمن در پاریس و بازی برگشت نیز چهارشنبه 18 اسفند در برنابئو به انجام خواهد رسید. رئال در قرعه کشی اول که سپس ابطال شد، به بنفیکا برخورد کرده بود ولی در قرعه کشی نهایی مشخص شد که باید برابر لیونل مسی و یارانش قرار بگیرد، اتفاقی که برنامه های قبلی رئال در مورد کیلیان امباپه را منتفی کرد.

طبق ادعای آاس، کیلیان امباپه نیز که پیش از این تصمیم داشت در ژانویه با رئال قرارداد ببندد، فعلا منصرف شده و همه چیز را به پس از 9 مارس(18 اسفند) موکول کرده تا از هرگونه حاشیه به دور باشد. تصمیمی که با استقبال مسئولان رئال نیز روبرو شده است. آنها از جذب ستاره فرانسوی اطمینان دارند و مشکلی برای صبر کردن تا ماه مارس هم نخواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj8aj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال مادرید- PSG؛ مبارزه بزرگ به نقطه اوج رسید!
آینده مبهم امباپه؛