تاریخ انتشار: 1400/10/01 23:03
کد خبر: 28285

چلسی به دنبال فتح تمامی عناوین خواهد بود

کپا آریزابالاگا، دروازه بان جوان چلسی هدف تیمش را کسب عنوان قهرمانی در جام اتحادیه توصیف کرد.
چلسی به دنبال فتح تمامی عناوین خواهد بود

کپا آریزابالاگا علیرغم انتقالی هنگفت به چلسی، در یک سال اخیر گزینه دوم توماس توخل بوده و در تورنمنت هایی با درجه اهمیت کمتر مثل جام اتحادیه در ترکیب قرار می گیرد. اما کپا آریزابالاگا در این فصل در مقابل آستون ویلا در دور سوم و ساوتهمپتون در دور چهارم ضربات پنالتی مهمی را مهار کرده تا تیمش صعود کرده و امشب برابر برنتفورد قرار گیرد. این سنگربان جوان اسپانیایی حالا از انگیزه های خود برای فتح جام اتحادیه و درخشش در ترکیب چلسی سخن گفته است.

من تا به حال هرگز قهرمانی در جام اتحادیه را تجربه نکرده ام، پس امیدوارم این فصل این اتفاق رخ دهد. باشگاه چلسی در ذهن خود خواهان قهرمانی بوده و ما می خواهیم در تک تک تورنمنت ها قهرمان شویم. مغلوب شدن در فینال سال 2019 به من انگیزه بیشتری می دهد. من به اینجا آمدم تا به قهرمانی های زیادی دست یابم.

01658472

ما جام های مهمی را در فصول گذشته کسب کرده ایم، اما هنوز در اتحادیه موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده ایم. در حال حاضر کسب جام در هیچ یک از رقابت های فوتبال در انگلیس آسان نیست و نباید تمرکز خود را از دست بدهیم. باید یکدیگر را به سمت جلو سوق دهیم تا به فینال رسیده و برای فتح قهرمانی تلاش کنیم."کپا آریزابالاگا گفت: "اینکه در شرایطی وارد زمین شوی که انگار هر هفته بازی می کنی آسان نیست، اما من در حال حاضر این احساس را دارم. مهم این است که به تیم خود کمک کرده، آرامش خود را حفظ کنی و از عملکردت راضی باشی، پس این موارد مهمترین اهداف برای من هستند. شما می دانید که من زیاد بازی نمی کنم، بنابراین باید از فرصت هایی که دارم استفاده کنم. کپا آریزابالاگا:

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mq8qy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی برای کپا چه خوابی دیده است؟