تاریخ انتشار: 1400/10/01 23:20
کد خبر: 28283

دلخوری ستاره آلمانی؛ چلسی پیشنهاد را بالا نمی‌برد

به نظر می‌رسد آنتونیو رودیگر از اینکه باشگاه چلسی با حقوق درخواستی او موافقت نمی‌کند ناراحت است.
 دلخوری ستاره آلمانی؛ چلسی پیشنهاد را بالا نمی‌برد

آنتونیو رودیگر از چند روز دیگر آزاد است که  با هر تیم دیگری وارد مذاکره شده و نهایتاً در تابستان به شکل رایگان از جمع آبی ها جدا شود. اگرچه حالا شانس ماندن ستاره آلمانی در چلسی کاهش یافته اما در انگلیس این اعتقاد وجود دارد که هنوز هم اندک احتمالی برای تمدید قرارداد این بازیکن باقی مانده است.

در واقع شواهد حاکی از آن است که خود رودیگر علاقه زیادی به ماندن در چلسی دارد اما مسئله حقوق این بازیکن شرایط را برای توافق دشوار کرده است؛ موضوعی که باعث شده این بازیکن حالا در آستانه ترک استمفوردبریج قرار بگیرد و چندین رسانه معتبر گزارش داده اند که رئال مادرید از شانس بالایی برای به خدمت گرفتن این مدافع آلمانی برخوردار است.

در همین راستا اتلتیک گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که آنتونیو رودیگر به شدت از دست سران چلسی ناراحت است. بر این اساس او دوست دارد که در استمفوردبریج ماندگار شود اما در عین حال حاضر نیست که از مواضع خود در رابطه با حقوقش کوتاه بیاید. در واقع رودیگر انتظار دارد که باشگاه چلسی با حقوق 180 تا 200 هزار پوندی او موافقت کند اما تا به این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده و بعید هم به نظر می رسد که سران باشگاه انگلیسی حاضر باشند بیش از 140 هزار پوند در هفته به رودیگر بپردازند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koeo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوش بینی رئال مادرید به جذب ستاره آلمانی چلسی