تاریخ انتشار: 1400/10/02 18:16
کد خبر: 28233

۸ باشگاه جذاب بازار زمستانی؛ به امید فردای بهتر

با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات زمستانی، ۸ تیم اروپایی فعال‌تر از بقیه خواهند شد.
۸ باشگاه جذاب بازار زمستانی؛ به امید فردای بهتر

چیزی به زمان شروع نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده و از هفته‌ها قبل، بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی دندان تیز کرده‌اند تا در اولین فرصت نواقص موجود در ترکیب کنونی را برطرف کنند. درست است که این پنجره برای بسیاری از تیم‌های اروپایی می‌تواند گره‌گشا باشد اما به نظر می‌رسد در بین ۵ لیگ معتبر اروپایی، ۸ تیم نیاز مبرم‌تری به بازار زمستانی خواهند داشت.

المپیک مارسی

خورخه سامپائولی به عنوان سرمربی المپیک مارسی از مسئولان باشگاه خواسته هرطور شده چندین بازیکن با تجربه در زمستان خریداری کنند. به عقیده او جوانان مارسی نیاز دارند تا کنار بازیکنان باتجربه‌تری بازی کنند. البته که ماموریت مسئولان این باشگاه پرهوادار فرانسوی دوگانه است؛ اول باید چندبازیکن ترکیب کنونی را با قیمت مناسب در بازار بفروشند و بعد سراغ خرید بازیکنان باتجربه‌تر بروند. همین حالا زمزمه‌هایی مربوط به جدایی بوبکر کامارا از مارسی به گوش می‌رسد. او ۶ ماه دیگر قراردادش به پایان می‌رسد. به هر حال مسئولان این باشگاه قریب به یک ماه برای خریدن بازیکنان مدنظر سامپائولی وقت دارند.

میلان

میلان در این فصل برای فتح اسکودتو می‌جنگد و طبیعی است که نگاهش به تقویت ترکیب کنونی در زمستان باشد. در این تیم، نیاز است تا بسیاری از پست‌ها تقویت شود. مصدومیت طولانی مدت سیمون کیائر باعث شد تا زمزمه‌های خرید یک مدافع جدید به گوش برسد. از طرفی، استفانو پیولی به فکر خریدن یک مهاجم جدید دیگر برای میلان است. شایعه شده که پائولو مالدینی علاقه خاصی به رومن فِور، هافبک هجومی بِرست دارد و او را برای زمستان زیرنظر گرفته است. در این میان، میلان احتمالا یکی 2 بازیکنش را هم در همین بازار پیش‌رو خواهد فروخت. فرانک کسیه ممکن است در فاصله ۶ ماه مانده به پایان قراردادش، میلان را ترک کند.

منچستریونایتد

رالف رانگنیک، سرمربی جدید شیاطین سرخ، انتظار زیادی از نقل و انتقالات زمستانی دارد و توقعش این است که تیمش در تمامی خطوط زمین تقویت شود. همین حالا از پست مهاجم گرفته تا مدافع، او بازیکنانی را زیرنظر گرفته است؛  تیمو ورنر، کریستوفر انکونکو، آمادو آیدارا و نوردی موکیِله بازیکنانی هستند که به احتمالا فراوان پیراهن منچستریونایتد را در زمستان به تن خواهند کرد. مثل بقیه تیم‌ها، منچستریونایتد هم ممکن است در روز‌های آتی با چند بازیکنش خداحافظی کند؛ پل پوگبا و جسی لینگارد که فقط ۶ ماه به پایان قراردادشان باقی مانده در این دسته گنجانده شده‌اند. از سوی دیگر دین هندرسون هم گفته می‌خواهد به تیمی برود که فرصت بازی کردن داشته باشد. همین عوامل می‌تواند نقل و انتقالات در باشگاه یونایتد را جذاب‌تر هم کند.

لایپزیش

لایپزیش هم یکی از آن تیم‌هایی است که باید نقل و انتقالاتش را حسابی زیر ذره‌بین برد. این تیم شرایط خوبی در بوندس لیگا ندارد و با ایستادن در رتبه نهم جدول رده بندی، مجبور است فکری به حال تقویت تیمش کند. این روز‌ها در آلمان صحبت از پیوستن کریم آدیمی یا ماکسیمیلیان آرنولد از سالزبورگ و ولفسبورگ به لایپزیش می‌شود اما مساله اینجاست که چندین چهره سرشناس این تیم هم به احتمالا فراوان در همین بازه زمانی از لایپزیش جدا شوند؛ بازیکنانی که بیشتر آن‌ها مورد توجه سرمربی منچستریونایتد قرار گرفته‌اند. انکونکو، موکیله، آمادو آیدارا و دنی اولمو بازیکنانی هستند که شنیده می‌شود از لایپزیش جدا می‌شوند. دومنیکو تدسکو، سرمربی این تیم، کار دشواری برای راضی کردن بازیکنانش جهت ماندن در این باشگاه را دارد.

منچستر سیتی

منچسترسیتی با حضور پپ گواردیولا در کانون توجه قرار دارد. این تیم که دست به خرج کردنش برای خرید بازیکن بسیار خوب است این روز‌ها  به شدت دنبال خریدن یک مهاجم نوک است؛ تنها پستی که گواردیولا فعلا احساس نیاز می‌کند. در انگلیس صحبت از پیوستن هری کین و یا ارلینگ هالند است. این در حالی است که پپ احتمالا یکی 2 بازیکنش را هم از دست خواهد داد. عنوان شده که فران تورس با بارسلونا امضا خواهد کرد و رحیم استرلینگ هم هنوز قراردادش را تمدید نکرده تا شایعه جدایی‌اش مطرح شود. یکی 2 بازیکن کم نام ونشان‌تر هم در زمستان ممکن است از سیتی جدا شوند.

پاری‌سن‌ژرمن

در پاری سن ژرمن شرایط عجیب و غریب شده است؛ این تیم بیش از آنکه به فکر خرید بازیکن باشد، فهرست خروجی‌اش را پروپیمان کرده و به نظر می‌رسد ستاره‌های زیادی از این تیم در یک ماه آینده جدا شوند؛ یولیان دراکسلر، داگابا، رافینیا، کوروساوا و سرخیو ریکو، طبق نظر «اکیپ» در فهرست خروج قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه یکی 2 بازیکن دیگر از جمله «آندر اررا» هم چندان حاشیه امنیتی ندارند. البته که بزرگ‌ترین دغدغه پاریسی‌ها وضعیت کیلیان امباپه است که قراردادش را تمدید نکرده و شایعه شده به رئال مادرید می‌رود. نکته جالب اینکه هنوز بازیکنی در فهرست خرید پاری سن ژرمن قرار نگرفته است.

بارسلونا

بارسلونا بیش از هر زمان دیگری، این روزها نیاز به خریدن بازیکن و تقویت تیم کنونی دارد. با آمدن ژاوی ارناندس به عنوان سرمربی جدید، این نیاز شتاب بیش‌تری به خود گرفته است. اگرچه از فران تورس به عنوان اولین خرید بارسلونا یاد می‌شود اما ژاوی امیدوار است یک مدافع میانی، مدافع چپ و البته یک مهاجم به جای سرخیو آگوئرو بخرد. در فهرست خروج بارسایی‌ها گمانه‌زنی زیاد است؛ عنوان شده ساموئل اومتیتی و کلمن لنگله رفتنی هستند و وضعیت فرنکی دی‌یونگ و عثمان دمبله هم چندان مشخص نیست.

نیوکاسل

زمستان بیش از هر تیم دیگری برای نیوکاسل و سرمربی جدیدش یعنی «ادی هاو» اهمیت پیدا کرده است. او ابتدا باید به فکر نگه داشتن تیم در لیگ برتر باشد و سپس هم نیم‌نگاهی به گرفتن سهمیه اروپا داشته باشد. در شرایطی که میلیارد‌های سعودی زمام امور در این باشگاه را به دست گرفته‌اند، مسئولان این تیم مشکلی برای خریدن بازیکن ندارند و شایعه شده نیوکاسل قرار است ۸۰ میلیون یورو در همین زمستان خرج کند. بازیکنان مهمی هم در فهرست خرید قرار گرفته‌اند؛ فیلیپه کوتینیو، فرانک کسیه، یولیان دراکسلر، عثمان دمبله و حکیم زیِاش. آن‌ها آن‌ها برنده نقل و انتقالات می‌شوند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkdoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دشتی در گل‌گهر، ۲ بازیکن در ذوب