تاریخ انتشار: 1400/10/06 23:14
کد خبر: 28006

چلسی- رئال و احتمال انجام یک معاوضه غیرمنتظره

برخی منابع از احتمال معاوضه ادن هازارد و ریس جیمز خبر داده‌اند.
 چلسی- رئال و احتمال انجام یک معاوضه غیرمنتظره

ادن هازارد طی دوران حضور خود در رئال‌مادرید نتوانسته روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند و هیچ شباهتی به بازیکنی که برای چلسی به میدان می‌رفت نداشته است؛ همچنین در این فصل نیز اوضاع برای ستاره بلژیکی تغییری نکرده و او دائما با مصدومیت و البته نیمکت‌نشینی دست و پنجه نرم کرده است.
با این حال بعید به نظر می رسد که رئال مادرید حداقل در این زمستان برنامه ای برای فروش هازارد داشته باشد اما بسیاری از منابع مدعی شده اند که باشگاه اسپانیایی او را در تابستان در لیست فروش قرار خواهد داد.

از طرف دیگر یکی از مهمترین شایعاتی که درباره ادن هازارد شنیده می شود به احتمال بازگشت او به چلسی اختصاص دارد. در هفته های اخیر گفته شده که چلسی برای بازگرداندن ستاره بلژیکی ابراز علاقه نشان داده و خود هازارد نیز بی میل نیست که این اتفاق رقم بخورد.

اما در همین راستا ال‌ناسیونال یک گزارش جالب منتشر کرده است. بر این اساس باشگاه رئال مادرید به دنبال این است که یک مدافع راست مطمئن به خدمت بگیرد و ستاره انگلیسی چلسی یعنی ریس جیمز گزینه محبوب کارلو آنچلوتی محسوب می‌شود. در واقع این منبع مدعی شده که رئال مادرید قصد دارد پیشنهاد معاوضه هازارد و جیمز را به چلسی ارائه دهد.

ال‌ناسیونال تاکید کرده که رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، تمایل زیادی به بازگرداندن هازارد دارد اما در عین حال دوست ندارد که یکی از ستاره های کلیدی تیمش را هم از دست بدهد؛ موضوعی که کار را برای نهایی شدن این معاوضه دشوار خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be7vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوش بینی رئال مادرید به جذب ستاره آلمانی چلسی