تاریخ انتشار: 1400/10/08 09:39
کد خبر: 27949

ام باپه: در ژانویه راهی رئال نمی‌شوم

مهاجم جوان پاری سن ژرمن با قاطعیت اعلام کرد که تا پایان فصل در این تیم باقی خواهد ماند.

ام باپه: در ژانویه راهی رئال نمی‌شوم

و به نقل از "CNN ، کیلیان ام باپه یکی از بازیکنانی است که خبرهای زیادی درباره پیوستن او به رئال مادرید به گوش می رسد. این بازیکن تا تابستان ۲۰۲۲ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و حاضر نشده که قرارداد خود را تمدید کند و همین باعث شده تا خبرهای زیادی درباره جدایی او در فصل نقل و انتقالات زمستانی به گوش رسد.

ام باپه تاکید کرد که در ژانویه پاری سن ژرمن را ترک نخواهد کرد و حداقل تا پایان فصل در این تیم باقی خواهد ماند.

او گفت: در ژانویه راهی رئال مادرید نمی شوم. در پاری سن ژرمن باقی خواهم ماند. من اکنون بازیکن پاری سن ژرمن هستم و باید تاکید کنم که از حضور در این تیم خوشحال هستم. ۱۰۰ درصد تا پایان فصل در تیم باقی خواهم ماند و نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا در هر جامی قهرمانی را با تیم به دست آورم.

ام باپه درباره احتمال انتقالش به رئال در تابستان پیش رو گفت: اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن در این زمینه نیست. تنها چیزی که اکنون در ذهنم وجود دارد پیروزی برابر رئال در لیگ قهرمانان اروپا است. ما آماده هستیم تا بهترین بازی را به نمایش گذاریم.

او درباره این سوال که آیا به خاطر درخواست جدایی خود از پاری سن ژرمن در تابستان سال قبل پشیمان است، گفت: من درباره هیچ چیزی پشیمان نیستم چرا که سعی می کنم همواره صادق باشم. هیچ کسی نمی تواند نسبت به این موضوع از من انتقاد کند چرا که آنها احساس من بود و آن را به راحتی بیان کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bqxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جدیدترین واکنش امباپه به سوال درباره انتقال به رئال

آخرین خبرها در مورد پیوستن امباپه به رئال مادرید
تاخیر در امضای قرارداد تا ماه مارس