تاریخ انتشار: 1400/10/10 20:15
کد خبر: 27827

ابتلای دو بازیکن یوونتوس به کرونا

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که تست کرونای کارلو پینسولیو و آرتور ملو مثبت شده است.
ابتلای دو بازیکن یوونتوس به کرونا

سویه اومیکرون از ویروس کرونا در روزهای اخیر باعث شده که آمار مبتلایان در کشورهای اروپایی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

فرانسه و ایتالیا رکورد بیشترین تعداد مبتلایان از آغاز شیوع جهانی ویروس کرونا را به ثبت رسانده‌اند و همین موضوع باعث شده که این ویروس به اردوی تیم‌های فوتبال نیز برسد.

انگلیس در هفته‌های اخیر با لغو شدن متوالی دیدارهایش یکی پس از دیگری روبرو بوده و حالا این ویروس به اسپانیا و ایتالیا نیز حمله کرده ایت.

پیش از این چیرو ایموبیله از لاتزیو و ویکتور اوسیمن از ناپولی با تست مثبت کرونا مواجه شده بودند و باشگاه یووه نیز ساعاتی پیش از ابتلای پینسولیو و آرتور به کرونا خبر داد و اعلام کرد که آنها وارد قرنطینه شده‌اند.

یووه همچنین روز گذشته اعلام کرد که جورجو کیه‌لینی را به دلیل در تماس بودن با فردی که به کرونا مبتلا بوده به قرنطینه فرستاده تا مشخص شود که آیا این بازیکن نیز بیمار شده است یا خیر.

به این ترتیب یووه در اولین بازی نیم فصل دوم در سال 2022 برابر ناپولی که در ششم ژانویه برگزار خواهد شد، همه بازیکنانش را در اختیار ندارد و احتمالا در بازی بعدی برابر رم که سه روز پس از آن انجام می‌شود نیز اوضاع برای آنها به همین شکل خواهد بود.

بانوی پیر امیدوار است که تعداد بازیکنانی که به این بیماری دچار شده‌اند بیشتر از این نشود و گزینه‌های مکس آلگری برای بازی‌های مهم پیش رو از این محدودتر نباشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qeam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تعویق دیدار لسترسیتی - نوریچ به خاطر کرونا