تاریخ انتشار: 1400/10/10 21:05
کد خبر: 27826

لوکاکو: یک سال پیش پیشنهاد سیتی را رد کردم

روملو لوکاکو، مهاجم چلسی، مدعی شد که منچسترسیتی تابستان سال قبل برای جذب او تلاش کرده است.
لوکاکو: یک سال پیش پیشنهاد سیتی را رد کردم

لوکاکو در مصاحبه جنجالی که چند روز قبل با اسکای اسپورت ایتالیا انجام داده بود مدعی شد که از شرایطش در چلسی خوشحال نیست و به نوعی از این که از اینتر جدا شده ابراز پشیمانی کرد.

این موضوع با واکنش توماس توخل روبرو شده و سرمربی آلمانی اعلام کرد که هیچکس در باشگاه از اظهارات لوکاکو خوشحال نیست، چرا که حاشیه بی‌موردی را برای آنها ایجاد کرده است.

در بخش دوم این مصاحبه که روز جمعه منتشر شد، لوکاکو گفت که تابستان گذشته علیرغم پیشنهاد خوبی که داشته تصمیم گرفته به حضورش در اینتر و لیگ ایتالیا ادامه دهد.

این مهاجم بلژیکی در این باره اظهار داشت:« وقتی در اینتر بودم، در انتهای سال اول پیشنهادی از منچسترسیتی را رد کردم که بالاتر از پیشنهاد چلسی در این تابستان بود. من این کار را کردم چون فقط یک سال آنجا بودم و زمان درستی برای جدایی نبود. من هم نمی‌خواستم جدا شوم. می‌خواستم کار خوبی برای اینتر انجام دهم چون باید بگویم که اینتر تا حد زیادی زندگی حرفه‌ای من را نجات داد.»

 

لوکاکو درباره بهبود شرایط بازی‌اش در اینتر ادامه داد:« من در منچستریونایتد وارد حفره‌ای عمیق شده بودم، هیچ چیز درست پیش نمی‌رفت. من سرمایه‌گذاری بزرگی برای اینتر بودم اما ما کارهای بزرگی در کنار هم انجام دادیم. در سال دوم قهرمان لیگ شدیم. من می‌خواستم با مدیران باشگاه حرف بزنم و درخواست قرارداد جدیدی کنم.»

او درباره مذاکراتش با مدیران باشگاه گفت:« من این کار را کردم چون به خودم گفتم که 28 ساله هستم، خانواده‌ام در میلان خوشحال هستند، هنوز آپارتمانم در آنجا را دارم تا مادرم و پسرم بتوانند بروند و در آنجا زندگی کنند چون راحت هستند. اما آنها نخواستند قراردادم را تمدید کنند. پذیرفتن این موضوع برای من دشوار بود چون در سرم به خودم گفته بودم که می‌توانم چند سال دیگر در میلان زندگی کنم. بنابراین تصمیم گرفتم به چلسی بروم. این که قراردادم را تمدید نکردند باعث آزارم شد. اگر آنها پیشنهاد تمدید قرارداد به من می‌داد، من قطعا در این تیم می‌ماندم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dl96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 غیبت دو مهره تاثیرگذار در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا