تاریخ انتشار: 1400/10/13 03:09
کد خبر: 27721

مایورکا 0-1 بارسلونا: شروع امیدوارکننده سال جدید

بارسلونا در اولین دیدارش در سال جدید میلادی موفق شد با نتیجه 1-0 در خانه مایورکا به پیروزی برسد.
مایورکا 0-1 بارسلونا: شروع امیدوارکننده سال جدید

شاگردان ژاوی که به دنبال رسیدن به جمع چهار تیم برتر جدول رده بندی هستند، در دیدار امشب نمایش قابل قبولی داشتند و در نهایت با تک گل لوک دی یانگ به برتری رسیدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این بازیکنان بارسا بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.

در دقیقه 29 بود که اولین خطر جدی بازی روی دروازه مایورکا ایجاد شد. روی پاس خوب ژوتگلا بود که لوک دی یانگ صاحب موقعیت شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

یک دقیقه بعد بار دیگر دی یانگ تا آستانه باز کردن دروازه مایورکا پیش رفت اما او که روی ارسال مینگسا صاحب موقعیت شده بود، ضربه قیچی تماشایی‌اش را به تیر افقی دروازه حریف کوبید.

بارسلونا

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر بازی متعادل شد و هر دو تیم حملاتی روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 44، سرانجام دی یانگ موفق شد قفل دروازه مایورکا را باز کند. این بار هم روی ارسال بلند مینگسا بود که دی یانگ با ضربه سر کار را تمام کرد تا نیمه اول با برتری 1-0 بارسا به پایان برسد.

بارسلونا

نیمه دوم را تیم میهمان بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه بارسا ایجاد کنند.

ادامه دارد...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo7eq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیلم/تا حالا هر چی گل دیدید فراموش کنید؛ فقط گل سوارز به مایورکا