تاریخ انتشار: 1400/10/19 23:31
کد خبر: 27417

می‌خواهیم برای هواداران یونایتد قهرمان شویم

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد مدعی شد هدف بازیکنان این تیم جلب رضایت هواداران است.

می‌خواهیم برای هواداران یونایتد قهرمان شویم

دوشنبه شب و در دور سوم رقابت های جام حذفی انگلیس، منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد میزبان استون ویلا خواهد بود. شیاطین سرخ تا این مقطع از فصل نتایج خوبی نگرفته و علیرغم جذب ستاره های بزرگ هنوز قادر به جلب نظر هواداران خود نبوده اند. حالا رافائل واران از بازی در رقابت های جام حذفی ابراز خوشحالی کرده و تاکید کرد هدف یوناتد کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

رافائل واران گفت: "می دانم که جام حذفی یک رقابت مهم و بخشی از تاریخ باشگاه منچستریونایتد بوده و برای هواداران این تیم مهم و هیجان انگیز است. من فکر می کنم شرکت در یک تورنمنت جدید همیشه هیجان انگیز و چالش متفاوت و جدیدی برای من است. شما در یک رقابت جدید همیشه می خواهید قهرمان شوید و مهم ترین هدف برای هر بازیکنی کسب پیروزی است.

در رقابت های حذفی عدم کسب پیروزی در یک مسابقه بدان معنی نیست که شما دیگر شانسی برای شرکت در ادامه مسابقات ندارید. به همین دلیل باید بهترین عملکرد خود را ارائه و با تمام توان و انرژی خود در زمین حاضر شوید. بازی فردا شب مسابقه ای هیجان انگیز است، زیرا هر دو تیم با تمام قدرت خود وارد زمین می شوند و ما مشتاقانه منتظر آغاز دیدار با استون ویلا هستیم.

ما می‌خواهیم برای هواداران یونایتد نمایش خوبی ارائه دهیم. من نیز همیشه می‌خواهم در زمین باشم و در مقابل هوادارانی که از من حمایت کردند بازی کنم. ما امسال فقط می‌خواهیم بهترین نمایش خود را در زمین ارائه دهیم و هواداران یونایتد را خوشحال کنیم. آنها نیز مطمئنا ما را تشویق می کنند تا بهترین عماکردمان را ارائه دهیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qavlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی سولسشر از مصدومیت بدموقع ستاره فرانسه