تاریخ انتشار: 1400/10/21 00:02
کد خبر: 27375

ستاره جدایی‌طلب در آستانه تمدید

به نظر می رسد که شرایط برای تمدید قرارداد رحیم استرلینگ با منچسترسیتی مهیا شده است.
 ستاره جدایی‌طلب در آستانه تمدید

در اوایل این فصل بود که رحیم استرلینگ به یک نیمکت نشین محض در منچسترسیتی تبدیل شده بود و حتی گفته شد که این بازیکن خواهان ترک اتحاد شده است. همچنین از بارسلونا به عنوان مقصد احتمالی این ستاره انگلیسی نام برده شد و گزارش‌ها حکایت از آن داشت که سرمربی جدید تیم کاتالانی یعنی ژاوی هرناندز خواهان انتقال رحیم استرلینگ به نوکمپ شده است.

ماجرا به قدری جدی شد که حتی خود رحیم استرلینگ نیز در مصاحبه ای به شکل علنی از نیمکت نشینی در منچسترسیتی ابراز نارضایتی کرده و گفته بود: "اگر گزینه ای به منظور رفتن به جایی برای بیشتر بازی کردن وجود داشته باشد، من از آن استقبال می‌کنم. همانطور که گفتم فوتبال برای من مهمترین چیز است."

 در ادامه اما شرایط به طور کلی برای رحیم استرلینگ تغییر کرد و حالا این ستاره انگلیسی دوباره به ترکیب ثابت منچستر سیتی بازگشته و مورد اعتماد پپ گواردیولا قرار دارد. در همین راستا طی روزهای گذشته رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که این بازیکن به تمدید قرارداد با سیتیزن ها نزدیک شده است. حالا دیلی میل ادعا کرده که باشگاه منچسترسیتی از تمدید با این بازیکن کاملا مطمئن است و قرار است به زودی مذاکرات نهایی بین دو طرف صورت بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488wxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمایل استرلینگ به جدایی از سیتی