تاریخ انتشار: 1400/10/23 20:38
کد خبر: 27213

هشدار و توصیه رونالدو به بازیکنان جوان منچستریونایتد

ستاره پرتغالی منچستریونایتد که از دست هم‌تیمی‌های جوان خود در این تیم ناراحت است، به آنها درباره عدم توجه به توصیه‌های بازیکنان باتجربه‌تر تیم هشدار داد.
هشدار و توصیه رونالدو به بازیکنان جوان منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو این روزها اصلاً از وضعیت تیمش منچستریونایتد راضی نیست و در مصاحبه جدیدش با شبکه اسکای اسپورتس هم به این موضوع اذعان کرده است. در این بین چیزی که روی زخم‌های کریس نمک پاشیده، بی‌توجهی هم‌تیمی‌های کم‌تجربه‌‌اش به توصیه‌های او برای نجات تیم از مقطع بحرانی کنونی است.

رونالدو 36 ساله در بخشی دیگر از مصاحبه‌اش با اسکای اسپورت، اعتراف کرد که گوش بسیاری از بازیکنان جوان تیم به توصیه‌های او بدهکار نیست و حاضر نیستند راهکارهای او برای برطرف کردن اشتباهات‌شان را عملی کنند.

رونالدو گفت: بازیکنان پخته‌‌ و بازیکنان مسن‌تر همیشه می‌توانند به بازیکنان جوان‌تر کمک کنند اما گاهی اوقات این بازیکنان آماده پذیرش این کمک‌ها نیستند. برای شما یک مثال می‌زنم. اگر شما از من جوان‌تر باشید و من نصیحت‌تان کنم و نخواهید نصیحت مرا در زندگی روزمره‌تان به کار ببندید، کارتان سخت می‌شود. می‌توانم تمام طول روز یک آدم را راهنمایی کنم اما وقتی او از عمق وجودش نخواهد به توصیه‌های من گوش  کند، هیچ فایده‌ای ندارد و محال است که بتوانید او را متقاعد کنید. یادم هست وقتی،18 ، 19 یا 20 ساله بودم، بعضی از بازیکنان مسن‌تر با من صحبت می‌کردند. با خودم می‌گفتم «کریستیانو، تو باید پیشرفت کنی. آنها بیشتر از تو می‌دانند. تجربه‌شان از تو بیشتر است و نسبت به تو روزهای سخت بیشتری را تجربه کرده‌اند».

رونالدو افزود: یکسری افراد اما حاضر به پذیرش نصیحت نیستند و به حرف‌تان گوش نمی‌دهند به خصوص اگر از آنها انتقاد کنید. این‌ حرف‌ها را درباره بازیکنان تیم خودمان نمی‌زنم بلکه کلی می‌گویم. خودم فرزند دارم و می‌دانم. گاهی اوقات وقتی یک ذره سخت‌گیرتر می‌شوید، آنها برعکس عمل می‌کنند. پس باید در حرف زدن با آنها تعادل را رعایت کنید. با این حال به نظر من مهمترین مسئله این است که میل به پیشرفت از درون شما بجوشد. باید به جایی برسید که بخواهید به خودتان افتخار کنید و وقتی در آینه نگاه می‌کنید، به کسی که می‌بینید بگویید:«ببین! من به تو همه چیز داده‌ام».

کاپیتان تیم ملی پرتغال عنوان کرد: باید این کار را انجام دهیم چون وارد یک سال جدید شده‌ایم و وقت آن است که تغییری در وضعیت‌مان ایجاد کنیم چون هنوز کلی چیز مانده که ببریم و باید ایمان داشته باشیم که می‌توانیم آنها را ببریم وگرنه وضعیت‌مان شبیه یک کابوس خواهد بود. سرمایه انسانی مهمترین چیز است. اینجا هستیم که به دیگران کمک کنیم و اگر افرادی از من کمک، حمایت و مشورت بخواهند، با کمال میل آماده‌ام کمک کنم اما اگر آنها به کمک من نیاز ندارند؛ کار خودشان را انجام دهند، روی پای خودشان بایستند و تمام تلاش‌شان را برای کمک به تیم انجام دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8k5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای کرانچار؛ فوتبال تهاجمی که میگفتی این بود؟