تاریخ انتشار: 1400/10/24 19:21
کد خبر: 27178

واکنش سرمربی لیون به احتمال انتقال سردار آزمون به تیمش

سرمربی تیم فوتبال لیون بار دیگر به تمجید از مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ پرداخت.
واکنش سرمربی لیون به احتمال انتقال سردار آزمون به تیمش

پیتر بُس سرمربی تیم فوتبال لیون که بعدازظهر امروز (جمعه) در کنفرانس خبری پیش از بازی یکشنبه شب تیمش با تروا در هفته بیست ویکم لوشامپیونه فرانسه حضور پیدا کرده بود تا پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران باشد، در بخشی از این کنفرانس در مواجهه با پرسشی درباره احتمال انتقال سردار آزمون به لیون، گفت: آزمون بازیکن خیلی خوبی است. او گلزنی می‌کند و این مشخصاً کیفیتی است که در یک مهاجم اهمیت دارد. علاوه بر این، سردار می‌تواند چیزهای بیشتری را برای تیم به ارمغان بیاورد، اما باید ببینیم چه خواهد شد.

باشگاه لیون که برای به خدمت گرفتن سردار آزمون از زنیت سن‌پترزبورگ مصمم است، پیشنهاد جدیدی را به این باشگاه روسی ارائه کرده است. بر اساس گزارش نشریه «اکیپ» فرانسه؛ این باشگاه فرانسوی که همچنان نسبت به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی زنیت امیدوار است، پیشنهاد جدیدی را به این باشگاه روسی ارائه کرده است که 6 میلیون یورو (این رقم شامل پاداش‌ها هم می‌شود) است.  پیشنهاد قبلی زنیت 4.5 میلیون یورو بود.

آزمون 27 ساله که مورد توجه یوونتوس هم قرار دارد، این فصل رکورد 10 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود در 21 بازی برای زنیت به ثبت رسانده است. او از سال 2019 در عضویت این باشگاه است و تاکنون در 104 بازی که با پیراهن این تیم روسی به میدان رفته موفق به ثمر رساندن 62 گل و ثبت 23 پاس‌گل شده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر به همراه زنیت راهی امارات شده و  این تیم را در اردوی زمستانی همراهی می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bylx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار آزمون مناسب لیگ برتر انگلیس است/ هر بازیکنی شبیه او نیست