تاریخ انتشار: 1400/10/24 21:28
کد خبر: 27174

آلگری: اینتر بهترین تیم حال حاضر ایتالیاست

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که اینتر به روند فصل قبلش ادامه داده و بهترین تیم حال حاضر ایتالیا است.
آلگری: اینتر بهترین تیم حال حاضر ایتالیاست

یوونتوس شنبه شب در بیست و دومین هفته از لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اودینزه خواهد رفت.

 

یووه در حالی قدم به این دیدار خواهد گذاشت که چهارشنبه شب دیدار سوپرکاپ ایتالیا را با نتیجه 1-2 برابر اینتر واگذار کرد.

آلگری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:« بازی فردا از دیداری که برابر اینتر انجام دادیم بسیار متفاوت خواهد بود. ما باید صبور باشیم، از نظر تکنیکی دقیق عمل کنیم و سعی کنیم نتایجی که تا به حال برابر تیم‌های متوسط و کوچک به دست آوردیم را بهبود ببخشیم.»

آلگری: اینتر بهترین تیم حال حاضر ایتالیاست

مربی ایتالیایی به تمجید از عملکرد اینتر پرداخته و ادامه داد:« اینتر در حال حاضر بهترین تیم لیگ است. آنها صدرنشین هستند و روند فصل پیش خود را ادامه می‌دهند. آنها در حال حاضر بهترین هستند اما باید ببینیم فصل بعد چطور خواهد شد. شرایط دیدارهای بزرگ با سایر بازی‌ها متفاوت است. ما باید کاری متفاوت در برابر تیم‌های کوچکتر انجام دهیم.»

او در ادامه درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:« ما برابر اینتر مدعی اصلی نبودیم و بسیاری شکست سنگینی را برای ما پیش‌بینی کرده بودند. ما باید در لحظات مهم بازی بهتر عمل کنیم، همچنین پس از این که پیش افتادیم. این تیم برابر تیم بزرگ اینتر خوب بازی کرد و من به خاطر شکست متاسفم اما این باخت نظر من درباره تیم را تغییر نمی‌دهد.

آلگری درباره شرایط تیمش در بازی برابر اودینزه اضافه کرد:« تغییراتی در بازی فردا شاهد خواهیم بود چون دو روز قبل 120 دقیقه بازی کردیم. خوشبختانه همه جز دانیلو و لئوناردو بونوچی که از ناحیه ماهیچه احساس درد می‌کند و پس از وقفه دیدارهای ملی بازخواهند گشت شرایط خوبی دارند. پلگرینی نیز شرایط خوبی دارد و شاید در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. دی‌لیخت و روگانی در دفاع میانی حاضر هستند و وویچک شزنی نیز در دروازه حضور خواهد داشت.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qr5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری: باید فردا شب اینتر را مغلوب کنیم
بابت مصدومیت کیه‌زا متاسفم؛