تاریخ انتشار: 1400/10/29 03:47
کد خبر: 26969

صعود مقتدرانه یوونتوس در کوپا ایتالیا (عکس)

یوونتوس با پیروزی 4-1 مقابل سمپدوریا به دور بعد رقابت های جام حذفی ایتالیا صعود کردند.
صعود مقتدرانه یوونتوس در کوپا ایتالیا (عکس)

 شاگردان مکس آلگری که در هفته های اخیر نتایج خوبی در سری آ گرفتند و در حال کم کردن فاصله با مدعیان هستند، امشب در خانه برابر سمپدوریا نمایش مقتدرانه‌ای داشتند و به دور یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا صعود کردند.

گل اول یوونتوس در این دیدار را خوان کوادرادو در دقیقه 25 به ثمر رساند. روی یک ضربه آزاد بود که ستاره کلمبیایی با یک ضربه هوشمندانه توپ را از زیر دیوار دفاعی عبور داد و گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، دانیله روگانی اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی ارسال دیدنی آرتور بود که روگانی بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و دروازه را باز کرد.

در دقیقه 63 کونتی که درون محوطه جریمه سمپدوریا صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه والی تماشایی توپ را به گوشه دروازه یووه فرستاد و اختلاف را کم کرد.

اما تنها سه دقیقه بعد، روی اشتباه مدافعان سمپدوریا، پائولو دیبالا درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 76، خطای مدافع سمپدوریا روی مارلی آکه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. موراتا پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا در نهایت یوونتوس در این دیدار به برتری 4-1 برسد.

یوونتوس

یوونتوس

 

یوونتوس

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqdrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بدشانسی ستاره یوونتوس ادامه دار شد